Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
5
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 181529" data-attributes="member: 34"><p>Wtf</p><p></p><p>It happened again </p><p></p><p>Mun päässä vaan soi joku biisi jossa puhuttiin jotain sukupuolest sit olin vaa hyi HELVETTI en haluu olla tyttö </p><p></p><p>Niin nyt taas haluun paeta muunsukupuolisuuteen.</p><p></p><p>Mutta se on jännä kun se ei oo mitenkään koko ajan vaan joskus oon ihan ok eikä mun tarvi paeta minnekään. Mut joskus. On pakko ajatella et oon mieluummin muunsukupuolinen koska en jotenkin siedä sitä. Outoa. Oudointa ehkä mitä on koska fr mitä vittuu.</p><p></p><p>Miks sen pitää tapahtua noin usein. Ois kiva jos se tapahtuis edes vähän harvemmin niin se ei ois niin hiton kuormittavaa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 181529, member: 34"] Wtf It happened again Mun päässä vaan soi joku biisi jossa puhuttiin jotain sukupuolest sit olin vaa hyi HELVETTI en haluu olla tyttö Niin nyt taas haluun paeta muunsukupuolisuuteen. Mutta se on jännä kun se ei oo mitenkään koko ajan vaan joskus oon ihan ok eikä mun tarvi paeta minnekään. Mut joskus. On pakko ajatella et oon mieluummin muunsukupuolinen koska en jotenkin siedä sitä. Outoa. Oudointa ehkä mitä on koska fr mitä vittuu. Miks sen pitää tapahtua noin usein. Ois kiva jos se tapahtuis edes vähän harvemmin niin se ei ois niin hiton kuormittavaa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja