Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
5
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 181543" data-attributes="member: 34"><p>Ja mä en oikeasti halua uskoa pelkkään maalliseen. Se kuulostaa hirveältä vaihtoehdolta. Mä haluun uskoa että on olemassa Jumala joka toivottavasti on mun kanssa tälläkin hetkellä ja aina ennenkin ja aina tulevaisuudessakin, vaikken sitä aina edes uskokaan. Se on aika ymmärrettävää että varsinkin tämmösellä hetkellä on vaikee löytää mitään muutakaan mikä kannattelis samalla tavalla. Kyllä mä ainakin toivon että Jumala on olemassa, rakastaa mua ja auttaa mua. Ja sillon kun musta tuntuu etten oo kellekään ihmisille yhtään mitään tai kun ajattelen vaikka että joskus viiskymppisenä mun """kauneus"""" on mennyttä ja oon vaan ruma vanha mummo (joka ei varmaan vielä silloinkaan btw halua olla nainen), niin ainakin voin uskoa siihen että Jumala rakastaa mua, minkä ikäisenä vaan ja että silloin voin myös ajatella olevani kaunis (kaunis on muuten sukupuolineutraali sana).</p><p></p><p>Ja siis no, sukupuolesta, tämä artikkeli:</p><p>[URL unfurl="true"]https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/ja-jumala-loi-transmieh-1[/URL]</p><p></p><p>Niin mä en kans usko siihen että transsukupuolisuus on väärin, mutta mun kohdalla se on vaa vähän kinkkisempi asia.</p><p></p><p>Pakenen hirveästi siihen että haluan olla mies tai sitten ihan vaan muunsukupuolinen mutta kuitenkin, välillä taas en. Mutta tää on nyt vaan todella jatkuvaa tällä hetkellä ja triggereitä on koko ajan jossain. Vaikka näkisin vain toisen naisen jossain kuvassa, kuten tässä artikkelissa:</p><p>[URL unfurl="true"]https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/sini-mikkola-ja-suvi-maria-saarelainen-ovat-millenniaaleja-ja-teologian-tohtoreita-ja-nyt-he-kertovat-miksi-kirkko-tuntuu-heidan-sukupolvelleen-vieraalta[/URL]</p><p></p><p>Niin ei elämä mitkä triggerit. Koko ajan tulee se tunne, vähän väliä, että rinnat esimerkiksi on aivan hirveä asia.</p><p></p><p>Surullista. Ja tuskallista. Varsinkin kun se oli just helpottanut..... Kai?????? Vai oliko. En mä tiedä. No oli se ainakin paljon helpompaa kuin juuri nyt.</p><p></p><p>Huhhuh. Ihan tekee mieli itkeä kun en pääse vain sormia napsauttamalla näistä rinnoista eroon. Leikkaukseen en ikinä uskalla mennä, sen tiedän, vaikka mikä olisi. En voi sietää näitä. Enkä voi sietää sukupuoltani muutenkaan. Siinä mielessä samaistun kyllä ihan hirveästi mioon vaikka en mielestäni olekaan transmies. Mutta samanlaistahan tää tietysti silleen on. Kysymys sitten vaan onkin että jos oikea reitti ei ole transitio, niin kuin ei... Ehkä.... Olekaan? Niin mikäköhän sitten olisi. Voi elämä mikä tuskien taival. Ihan itkeä vois, mutta juuri sen takia mä varmaan uskonkin nyt vahvemmin, tai jollain tavalla vahvemmin. Ei kai tätä muuten ikinä kestäiskään. Ja tietysti just tää kristillinen musiikkihan on aina se juttu. Tai ainakin tällä hetkellä tarpeellista.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 181543, member: 34"] Ja mä en oikeasti halua uskoa pelkkään maalliseen. Se kuulostaa hirveältä vaihtoehdolta. Mä haluun uskoa että on olemassa Jumala joka toivottavasti on mun kanssa tälläkin hetkellä ja aina ennenkin ja aina tulevaisuudessakin, vaikken sitä aina edes uskokaan. Se on aika ymmärrettävää että varsinkin tämmösellä hetkellä on vaikee löytää mitään muutakaan mikä kannattelis samalla tavalla. Kyllä mä ainakin toivon että Jumala on olemassa, rakastaa mua ja auttaa mua. Ja sillon kun musta tuntuu etten oo kellekään ihmisille yhtään mitään tai kun ajattelen vaikka että joskus viiskymppisenä mun """kauneus"""" on mennyttä ja oon vaan ruma vanha mummo (joka ei varmaan vielä silloinkaan btw halua olla nainen), niin ainakin voin uskoa siihen että Jumala rakastaa mua, minkä ikäisenä vaan ja että silloin voin myös ajatella olevani kaunis (kaunis on muuten sukupuolineutraali sana). Ja siis no, sukupuolesta, tämä artikkeli: [URL unfurl="true"]https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/ja-jumala-loi-transmieh-1[/URL] Niin mä en kans usko siihen että transsukupuolisuus on väärin, mutta mun kohdalla se on vaa vähän kinkkisempi asia. Pakenen hirveästi siihen että haluan olla mies tai sitten ihan vaan muunsukupuolinen mutta kuitenkin, välillä taas en. Mutta tää on nyt vaan todella jatkuvaa tällä hetkellä ja triggereitä on koko ajan jossain. Vaikka näkisin vain toisen naisen jossain kuvassa, kuten tässä artikkelissa: [URL unfurl="true"]https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/sini-mikkola-ja-suvi-maria-saarelainen-ovat-millenniaaleja-ja-teologian-tohtoreita-ja-nyt-he-kertovat-miksi-kirkko-tuntuu-heidan-sukupolvelleen-vieraalta[/URL] Niin ei elämä mitkä triggerit. Koko ajan tulee se tunne, vähän väliä, että rinnat esimerkiksi on aivan hirveä asia. Surullista. Ja tuskallista. Varsinkin kun se oli just helpottanut..... Kai?????? Vai oliko. En mä tiedä. No oli se ainakin paljon helpompaa kuin juuri nyt. Huhhuh. Ihan tekee mieli itkeä kun en pääse vain sormia napsauttamalla näistä rinnoista eroon. Leikkaukseen en ikinä uskalla mennä, sen tiedän, vaikka mikä olisi. En voi sietää näitä. Enkä voi sietää sukupuoltani muutenkaan. Siinä mielessä samaistun kyllä ihan hirveästi mioon vaikka en mielestäni olekaan transmies. Mutta samanlaistahan tää tietysti silleen on. Kysymys sitten vaan onkin että jos oikea reitti ei ole transitio, niin kuin ei... Ehkä.... Olekaan? Niin mikäköhän sitten olisi. Voi elämä mikä tuskien taival. Ihan itkeä vois, mutta juuri sen takia mä varmaan uskonkin nyt vahvemmin, tai jollain tavalla vahvemmin. Ei kai tätä muuten ikinä kestäiskään. Ja tietysti just tää kristillinen musiikkihan on aina se juttu. Tai ainakin tällä hetkellä tarpeellista. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja