Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 181762" data-attributes="member: 34"><p>Äläkä saatana selitä siitä seksuaalisesta tervehtymisestä mun kohdalla mitä sanoit jotain yksityisviestien puolella, mun ei tarvitse tervehtyä yhtään mistään. Omapahan on valintani olla vaikka ilman seksiä jos niin haluan. Ymmärrätkö sä että KELLÄÄN ei ole oikeutta painostaa mua seksuaaliseen toimintaan ja kaikki tuollaiset kannustamiset seksuaaliseen tervehtymiseen voidaan tulkita tietynlaisena painostamisena koska oon sanonut jo sen saman asian montakin kertaa! Että mä en....... Että MÄ VIHAAN SEKSIÄ. Kuinka monta kertaa mun pitää toistaa se asia? Painostit silloin jo että avaisin haarani jollekin vaikka olin aiemmin ilmaissut MUISTAAKSENI nimenomaan haluttomuuteni kyseiseen toimintaan, MUISTAAKSENI. etkö sä ihan aidon oikeasti näe sun toiminnassa mitään kyseenalaista? Miten et näe?? Jos tarkoitat hyvää, niin mieti hetki asiaa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 181762, member: 34"] Äläkä saatana selitä siitä seksuaalisesta tervehtymisestä mun kohdalla mitä sanoit jotain yksityisviestien puolella, mun ei tarvitse tervehtyä yhtään mistään. Omapahan on valintani olla vaikka ilman seksiä jos niin haluan. Ymmärrätkö sä että KELLÄÄN ei ole oikeutta painostaa mua seksuaaliseen toimintaan ja kaikki tuollaiset kannustamiset seksuaaliseen tervehtymiseen voidaan tulkita tietynlaisena painostamisena koska oon sanonut jo sen saman asian montakin kertaa! Että mä en....... Että MÄ VIHAAN SEKSIÄ. Kuinka monta kertaa mun pitää toistaa se asia? Painostit silloin jo että avaisin haarani jollekin vaikka olin aiemmin ilmaissut MUISTAAKSENI nimenomaan haluttomuuteni kyseiseen toimintaan, MUISTAAKSENI. etkö sä ihan aidon oikeasti näe sun toiminnassa mitään kyseenalaista? Miten et näe?? Jos tarkoitat hyvää, niin mieti hetki asiaa [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja