Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 181803" data-attributes="member: 34"><p>Oh okay</p><p></p><p>I instantly feel better nyt kun vaihdoin vaatteet, kun tyylini on soft butch tai sitä ainakin yritän hakea. Well honestly anything thats like butch enough.</p><p></p><p>En usko että pystyn hirveesti liikkumaan sinne femme puolelle lähiaikoina :D todella epämukavaa. Butch on se tyyli oikeestaan mikä tällä hetkellä parantaa mun mielenterveyttä ja dysforiaa koska jos pukeudun liian femmesti niin must tuntuu et kuolen. Tai ainakin enemmän. Oon enemmän comfortable butchina.</p><p></p><p>(Lol no siitä huolimatta että käytän näitä sanoja niin en vieläkään kääntynyt ihan lesboksi)</p><p></p><p>Ei ees haittaa big chest kuhan on butch tyyli.</p><p></p><p>Ehkä en tarvitsekaan dysforiaan muuta hoitokeinoa. JOS tätä voi kutsua oikeasti dysforiaks.</p><p></p><p>Ja luulen et se suihkussa käyminenkin onnistuu kyllä jossain vaiheessa ihan hyvin.</p><p></p><p>Tänään kun vaihdoin paitaa niin se oli yllättävän vaikeaa kun yrittää olla kattomatta omia rintojaan XD mutta ei sekään varmaan oo jatkossa yhtä vaikeaa kun omaksun butchimman tyylin niin se helpottaa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 181803, member: 34"] Oh okay I instantly feel better nyt kun vaihdoin vaatteet, kun tyylini on soft butch tai sitä ainakin yritän hakea. Well honestly anything thats like butch enough. En usko että pystyn hirveesti liikkumaan sinne femme puolelle lähiaikoina :D todella epämukavaa. Butch on se tyyli oikeestaan mikä tällä hetkellä parantaa mun mielenterveyttä ja dysforiaa koska jos pukeudun liian femmesti niin must tuntuu et kuolen. Tai ainakin enemmän. Oon enemmän comfortable butchina. (Lol no siitä huolimatta että käytän näitä sanoja niin en vieläkään kääntynyt ihan lesboksi) Ei ees haittaa big chest kuhan on butch tyyli. Ehkä en tarvitsekaan dysforiaan muuta hoitokeinoa. JOS tätä voi kutsua oikeasti dysforiaks. Ja luulen et se suihkussa käyminenkin onnistuu kyllä jossain vaiheessa ihan hyvin. Tänään kun vaihdoin paitaa niin se oli yllättävän vaikeaa kun yrittää olla kattomatta omia rintojaan XD mutta ei sekään varmaan oo jatkossa yhtä vaikeaa kun omaksun butchimman tyylin niin se helpottaa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja