Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 182175" data-attributes="member: 34"><p>Vittu vihaan amnestyä ja niiden mainoksia</p><p>Vittu mitä sä luulet et teen nyt väsyneenä meen allekirjottaa jtn vetoomuksia vai?</p><p>En</p><p>En oo hyvä ihminen enkä ikinä tuu olemaan, jättäkää mut rauhaan</p><p>"Eikö omatunto yhtään kolkuta"</p><p>Suoraan sanottuna ei kiinnosta enää ei kukaan muukaan oo täällä tehny kaikkea mitä voi muiden ihmisten hyväksi. Ei se oo elämistä vaa suorittamista muutenki.</p><p></p><p>Rehellisesti sanottuna ei kiinnosta vaikka se kuinka julmalt kuulostaa </p><p></p><p>Olis kiva jos olis täydellinen maailma mut en aio kyl henkilökohtaisesti tehdä juuri mitään sen eteen</p><p></p><p>Kyllä tiedän olevani paha ihminen mutta ei mua enää jaksa kiinnostaa</p><p></p><p>Oon niin väsyny</p><p></p><p>Toi mainos pilas mun moodin täysin ja nyt mua vaa vituttaa</p><p></p><p>En oo lahjoittanu senttiäkään Ukrainaan btw, kivittäkää mut</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 182175, member: 34"] Vittu vihaan amnestyä ja niiden mainoksia Vittu mitä sä luulet et teen nyt väsyneenä meen allekirjottaa jtn vetoomuksia vai? En En oo hyvä ihminen enkä ikinä tuu olemaan, jättäkää mut rauhaan "Eikö omatunto yhtään kolkuta" Suoraan sanottuna ei kiinnosta enää ei kukaan muukaan oo täällä tehny kaikkea mitä voi muiden ihmisten hyväksi. Ei se oo elämistä vaa suorittamista muutenki. Rehellisesti sanottuna ei kiinnosta vaikka se kuinka julmalt kuulostaa Olis kiva jos olis täydellinen maailma mut en aio kyl henkilökohtaisesti tehdä juuri mitään sen eteen Kyllä tiedän olevani paha ihminen mutta ei mua enää jaksa kiinnostaa Oon niin väsyny Toi mainos pilas mun moodin täysin ja nyt mua vaa vituttaa En oo lahjoittanu senttiäkään Ukrainaan btw, kivittäkää mut [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja