Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 182294" data-attributes="member: 34"><p>Also me dreaming about being with eunkwang (and masatoshi) when my parents are racists: 👁️👄👁️</p><p></p><p>Vaikka en tiiä onks ne niinkää aasialaisii kohtaa rasistisia</p><p></p><p>Sitä paitsi en voi sanoo itekää olevani puhtoinen ku luulen että oon iteki rasisti mut kuten sanoin, rasismi on todella monimutkainen asia niin en osaa oikein sanoa mikä on rasismia ja mikä ei.</p><p></p><p>Niin en osaa luokitella kuinka rasisti ite oon.</p><p></p><p>Onko rasistista suhtautua hyvin varauksella irakilaisiin etc miehiin? I guess so. Se varmaan on rasismia joten luulen kyllä olevani rasisti.</p><p></p><p>Mut sit jos näkee heti että on ihan ok esim jos on vaikka joku okei otetaan esimerkki, jossai pride-hommelissa joku lähi-itäläinen mies joka on aivan selkeä homo ja niiku turvallisen olonen silleen, niin ei kai mulla sillon olis mitään pelkoja samalla tavalla.</p><p></p><p>Ja sitten se että kyllä mä pelkään muitakin miehiä jotka tulee kadulla vastaan</p><p></p><p>Joten ehkä se ei oo rasismia</p><p></p><p>Tai ehkä se on rasismia</p><p></p><p>Ja kaikkee</p><p></p><p>Et en tiiä</p><p></p><p>Mut nii</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 182294, member: 34"] Also me dreaming about being with eunkwang (and masatoshi) when my parents are racists: 👁️👄👁️ Vaikka en tiiä onks ne niinkää aasialaisii kohtaa rasistisia Sitä paitsi en voi sanoo itekää olevani puhtoinen ku luulen että oon iteki rasisti mut kuten sanoin, rasismi on todella monimutkainen asia niin en osaa oikein sanoa mikä on rasismia ja mikä ei. Niin en osaa luokitella kuinka rasisti ite oon. Onko rasistista suhtautua hyvin varauksella irakilaisiin etc miehiin? I guess so. Se varmaan on rasismia joten luulen kyllä olevani rasisti. Mut sit jos näkee heti että on ihan ok esim jos on vaikka joku okei otetaan esimerkki, jossai pride-hommelissa joku lähi-itäläinen mies joka on aivan selkeä homo ja niiku turvallisen olonen silleen, niin ei kai mulla sillon olis mitään pelkoja samalla tavalla. Ja sitten se että kyllä mä pelkään muitakin miehiä jotka tulee kadulla vastaan Joten ehkä se ei oo rasismia Tai ehkä se on rasismia Ja kaikkee Et en tiiä Mut nii [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja