Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 182366" data-attributes="member: 34"><p>"someone who regularly experiences sexual attraction"</p><p></p><p>Whats regularly </p><p></p><p>Idk if i experience it regularly </p><p></p><p>Well i guess</p><p></p><p>But im orchid anyway</p><p></p><p>Tää on fr loputon suo after all joten parempi vaan olla ajattelematta tolleen typerästi </p><p></p><p>Jos orchid tuntuu kuvaavalta ja omalta niin ei kukaan voi estää mua sanomasta niin????</p><p></p><p>Tarkotti se sit mitä tahansa mut kylhä toi kuvaus nyt muhun osuu</p><p></p><p>Enhän mä halua TEHDÄ SITÄ</p><p>mut mä niinku tunteiden tasolla KOEN SITÄ tunnetta periaatteessa vaikkapa nyt eunkwangia kohtaan</p><p>Mutta en mä halua niin sanotusti seurata sitä viettiä koska kuolisin alta aikayksikön koska se olis hirveetä</p><p></p><p>Sounds very orchid to me</p><p>Jos oon ymmärtänyt oikein</p><p></p><p>Niin.</p><p></p><p>Thats so me fr.</p><p></p><p>Tietenkin kukaan normi ihminen ei tiedä mikä on orchid </p><p></p><p>Joten sinänsä whatever niin jos asia pitää selittää vaikka parisuhteessa niin sit vaan silleen juu et saa multa kyllä seksiä todnäk koskaan mutta ei se tarkota ettenkö mä JOLLAIN TASOLLA ehkä haluais sitä </p><p></p><p>Tai niin sanoo vaa niinku asia on </p><p></p><p>Mut äärimmäisen tärkeetä olla sellasen ihmisen kanssa joka on täysin turvallinen eli jonka kaa voi oikeesti olla ihan oma ittensä. Jolle voi sanoo niinku asia on. Ihan rehellisesti. Joka EI yritä käännyttää sua siihen mitä et haluu tehdä. Johon VOI luottaa. Se sulkeekin heti varmaan joku 80 prosenttia ihmisistä pois :D se on nimittäin niin yleistä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 182366, member: 34"] "someone who regularly experiences sexual attraction" Whats regularly Idk if i experience it regularly Well i guess But im orchid anyway Tää on fr loputon suo after all joten parempi vaan olla ajattelematta tolleen typerästi Jos orchid tuntuu kuvaavalta ja omalta niin ei kukaan voi estää mua sanomasta niin???? Tarkotti se sit mitä tahansa mut kylhä toi kuvaus nyt muhun osuu Enhän mä halua TEHDÄ SITÄ mut mä niinku tunteiden tasolla KOEN SITÄ tunnetta periaatteessa vaikkapa nyt eunkwangia kohtaan Mutta en mä halua niin sanotusti seurata sitä viettiä koska kuolisin alta aikayksikön koska se olis hirveetä Sounds very orchid to me Jos oon ymmärtänyt oikein Niin. Thats so me fr. Tietenkin kukaan normi ihminen ei tiedä mikä on orchid Joten sinänsä whatever niin jos asia pitää selittää vaikka parisuhteessa niin sit vaan silleen juu et saa multa kyllä seksiä todnäk koskaan mutta ei se tarkota ettenkö mä JOLLAIN TASOLLA ehkä haluais sitä Tai niin sanoo vaa niinku asia on Mut äärimmäisen tärkeetä olla sellasen ihmisen kanssa joka on täysin turvallinen eli jonka kaa voi oikeesti olla ihan oma ittensä. Jolle voi sanoo niinku asia on. Ihan rehellisesti. Joka EI yritä käännyttää sua siihen mitä et haluu tehdä. Johon VOI luottaa. Se sulkeekin heti varmaan joku 80 prosenttia ihmisistä pois :D se on nimittäin niin yleistä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja