Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 183118" data-attributes="member: 34"><p>Apua kriisi</p><p></p><p>Miten mä en muka oo aseksuaali.</p><p></p><p>Siis ei mitään mutta outoa.</p><p></p><p>Luin jotain pride-juttuja niin siitä vaan tuli identiteettikriisi että ainiin en sitten vissiin olekaan aseksuaali ja tuntuu vaan niin oudolta. Oonko sitten muka oikeesti allo? Tää ei kuulosta loogiselta. Ja niiku vaan se tunne et eunkwang on poikkeus en mä muuten halua (ainakin tällä hetkellä). Is that allosexual? Miten on mahollista etten ookaan ace.</p><p></p><p>Ja siis siitä vaan ajattelin että oon ace koska olin sillee onhan se nyt selvää etten ikinä halua seksiä kenenkään kanssa.</p><p></p><p>Mutta nyt kun mulle tulikin toi fiilis (eunkwangista pelkästään) niin..... En ookaan ace 💀 identiteettikriisi.</p><p></p><p>😭</p><p></p><p>No okei en sit oo ace mut oon yhä bi 👁️</p><p></p><p>Tosin.................... MITEN TÄÄ MENEE :D vai oonko mä sitte muuten ace mut yhdellä poikkeuksella??????? Grace?????????????? Doesnt make any sense???????? Mitääähhhh</p><p></p><p>Yeah id say graysexual probably 😭🫥</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 183118, member: 34"] Apua kriisi Miten mä en muka oo aseksuaali. Siis ei mitään mutta outoa. Luin jotain pride-juttuja niin siitä vaan tuli identiteettikriisi että ainiin en sitten vissiin olekaan aseksuaali ja tuntuu vaan niin oudolta. Oonko sitten muka oikeesti allo? Tää ei kuulosta loogiselta. Ja niiku vaan se tunne et eunkwang on poikkeus en mä muuten halua (ainakin tällä hetkellä). Is that allosexual? Miten on mahollista etten ookaan ace. Ja siis siitä vaan ajattelin että oon ace koska olin sillee onhan se nyt selvää etten ikinä halua seksiä kenenkään kanssa. Mutta nyt kun mulle tulikin toi fiilis (eunkwangista pelkästään) niin..... En ookaan ace 💀 identiteettikriisi. 😭 No okei en sit oo ace mut oon yhä bi 👁️ Tosin.................... MITEN TÄÄ MENEE :D vai oonko mä sitte muuten ace mut yhdellä poikkeuksella??????? Grace?????????????? Doesnt make any sense???????? Mitääähhhh Yeah id say graysexual probably 😭🫥 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja