Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
5
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 183207" data-attributes="member: 34"><p>Ei siin ollu niiku mitää syytä </p><p></p><p>Yhtäkkiä vaan semmonen "miks must tuntuu IHAN että toi on mun tuleva mies" niinku näin vaan mielessäni tai siis ihan kun mulle ois vaan kerrottu että se nyt vaan on näin.</p><p></p><p>Se oli jotenkin niin selvää</p><p></p><p>Ei mul ollu hajuukaa kuka se oli.</p><p></p><p>Nyt tiedän ja liikaakin mutta ei mulla sillon ollu hajuukaa kuka se oli. Ja olihan tuo nyt aika kauan ennen heinäkuuta 2022 edes.</p><p></p><p>Oh mä en jaksa.</p><p></p><p>Miten sä voit vaan olla sillee joo no toi on mun mieheni mut ok.</p><p></p><p>And i just didn't CARE :D</p><p></p><p>I didn't care koska sen jälkeen en kattonu yhtäkään kuvaa tai videoo siitä yli vuoteen. Tai saatoin kattoo niin sillon kun näin niitä jotain mutta se oli kummiski ennen sitä kesä- ja heinäkuuta et niinkun ei ollu viel tapahtunu mitää, tuli vaa katottuu wow sillon maaliskuussa jne mut eihän siinä viel mitää tapahtunut enkä muistanu koko eunkwang juttuu enkä tienny sen edes olevan siinä vidissä koska en tienny et se on btob:ssä</p><p></p><p>Mul menee ihan vitusti hermo tähän koska mä tiedän nyt et se on totta vaik mun onki vaikee uskoo siihen mut ei tota nyt ilman syytäkään tapahdu</p><p></p><p>Ja nyt tosiaan vituttaa ja koska oon kirjottanu kaiken täällä myös niin ei saatana toivon niin lujaa että sitten KUN (.......... Juu nii varmaa) se tapahtuu niin se pysyy jotenkin salassa koska niin :D en nauttisi jos mun nimi tai ulkonäkö olisi kenenkään tiedossa </p><p></p><p>Miten näin voi tapahtua Voi saatana ku se taitaa olla oikeesti totta 😭 en vaan malttaisi odottaa 🥺 haluisin vain lähelleeeee sitä 😍</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 183207, member: 34"] Ei siin ollu niiku mitää syytä Yhtäkkiä vaan semmonen "miks must tuntuu IHAN että toi on mun tuleva mies" niinku näin vaan mielessäni tai siis ihan kun mulle ois vaan kerrottu että se nyt vaan on näin. Se oli jotenkin niin selvää Ei mul ollu hajuukaa kuka se oli. Nyt tiedän ja liikaakin mutta ei mulla sillon ollu hajuukaa kuka se oli. Ja olihan tuo nyt aika kauan ennen heinäkuuta 2022 edes. Oh mä en jaksa. Miten sä voit vaan olla sillee joo no toi on mun mieheni mut ok. And i just didn't CARE :D I didn't care koska sen jälkeen en kattonu yhtäkään kuvaa tai videoo siitä yli vuoteen. Tai saatoin kattoo niin sillon kun näin niitä jotain mutta se oli kummiski ennen sitä kesä- ja heinäkuuta et niinkun ei ollu viel tapahtunu mitää, tuli vaa katottuu wow sillon maaliskuussa jne mut eihän siinä viel mitää tapahtunut enkä muistanu koko eunkwang juttuu enkä tienny sen edes olevan siinä vidissä koska en tienny et se on btob:ssä Mul menee ihan vitusti hermo tähän koska mä tiedän nyt et se on totta vaik mun onki vaikee uskoo siihen mut ei tota nyt ilman syytäkään tapahdu Ja nyt tosiaan vituttaa ja koska oon kirjottanu kaiken täällä myös niin ei saatana toivon niin lujaa että sitten KUN (.......... Juu nii varmaa) se tapahtuu niin se pysyy jotenkin salassa koska niin :D en nauttisi jos mun nimi tai ulkonäkö olisi kenenkään tiedossa Miten näin voi tapahtua Voi saatana ku se taitaa olla oikeesti totta 😭 en vaan malttaisi odottaa 🥺 haluisin vain lähelleeeee sitä 😍 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja