Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 184285" data-attributes="member: 34"><p>Hahah no, oikeestaa aik vaikee.... Olla olematta lesbo. Siis. Let me explain. I will say an example: joku vanhempi butch lesbian esimerkiks. I take that and i dont feel anything bad. Onhan se nainen. Onhan sillä rinnat ja vaikka olis isotkin niin ei se automaattisesti tee naisellista lookkia tiedäthän. Onhan se nainen ihan siinä missä kuka tahansa muukin nainen. Silti en tunne mitään pahaa siitä jos olisin sellanen. Niiku. Mun mielestä en. Koska ei se oo yhtään niin naisellisen näköinen että se ahdistais mua. Niin sit jos oisin niiku SE, niiku... SELLANEN. Niin sit mua ei ahdistais (tai siis, tiedäthän). Siis mun ei tarvi olla sellanen mut u know. Mut en oo les enkä voi obviously ikinä muuttuakaan sellaseks. Thats definitely not me, enkä voi sille mitään. Eikä se haittaakaan mutta kun se on osa sitä sukupuolen ilmaisua vaikka se onkin suuntautuminen. Heti jos rakastat miestä romanttisesti niin siihen tulee jo sellanen aspekti mistä en välttämättä periaatteessa tykkää. Heti kun nytkin tykkään eunkwangista niin siihen tulee sellanen särö. Its like im afraid of femininity, sometimes. Not being female but femininity. Ois varmasti ihan turvallinen olo siinä mielessä olla just sellanen mitä äsken kuvailin. Masc enough. En mä sellasta pelkäis niiku tässä mielessä. Mut joskus tuntuu että pelkään jo sitä että tykkään miehestä. Se tekee heti sut feminiinisemmäksi. En voi sille mitään siitä vaan tulee sellainen olo. Onneksi tää ei ole ongelma kaiken aikaa.</p><p></p><p>Mut joo aika hassua</p><p></p><p>Tai siis</p><p></p><p>TOSI outoa</p><p></p><p>Onkohan kellään muulla näin XD ja varsinkin jos ei oo lesbo.</p><p></p><p>Ainakin tiedän että en oo trans tai mitään (se nyt ei edes tunnukaan mitenkään oikeelta)</p><p></p><p>Mutta niin.</p><p></p><p>ONNEKSI mua ei häiritse kaiken aikaa</p><p></p><p>Mutta on tää kyllä tosi outoo tulee vaa sellanen olo et ".... Why the hell..?"</p><p></p><p>HAHH</p><p></p><p>dont get me wrong i love seo eunkwang jos oon ihan rehellinen mutta........ It makes me feel less butch 😭🙄</p><p></p><p>Although i dont know, ehkä ei tarvis olla edes les, ehkä joku aroacekin riittäis siihen?</p><p></p><p>Tell me again why liking men is feminine.........................</p><p></p><p>Honestly its not......</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 184285, member: 34"] Hahah no, oikeestaa aik vaikee.... Olla olematta lesbo. Siis. Let me explain. I will say an example: joku vanhempi butch lesbian esimerkiks. I take that and i dont feel anything bad. Onhan se nainen. Onhan sillä rinnat ja vaikka olis isotkin niin ei se automaattisesti tee naisellista lookkia tiedäthän. Onhan se nainen ihan siinä missä kuka tahansa muukin nainen. Silti en tunne mitään pahaa siitä jos olisin sellanen. Niiku. Mun mielestä en. Koska ei se oo yhtään niin naisellisen näköinen että se ahdistais mua. Niin sit jos oisin niiku SE, niiku... SELLANEN. Niin sit mua ei ahdistais (tai siis, tiedäthän). Siis mun ei tarvi olla sellanen mut u know. Mut en oo les enkä voi obviously ikinä muuttuakaan sellaseks. Thats definitely not me, enkä voi sille mitään. Eikä se haittaakaan mutta kun se on osa sitä sukupuolen ilmaisua vaikka se onkin suuntautuminen. Heti jos rakastat miestä romanttisesti niin siihen tulee jo sellanen aspekti mistä en välttämättä periaatteessa tykkää. Heti kun nytkin tykkään eunkwangista niin siihen tulee sellanen särö. Its like im afraid of femininity, sometimes. Not being female but femininity. Ois varmasti ihan turvallinen olo siinä mielessä olla just sellanen mitä äsken kuvailin. Masc enough. En mä sellasta pelkäis niiku tässä mielessä. Mut joskus tuntuu että pelkään jo sitä että tykkään miehestä. Se tekee heti sut feminiinisemmäksi. En voi sille mitään siitä vaan tulee sellainen olo. Onneksi tää ei ole ongelma kaiken aikaa. Mut joo aika hassua Tai siis TOSI outoa Onkohan kellään muulla näin XD ja varsinkin jos ei oo lesbo. Ainakin tiedän että en oo trans tai mitään (se nyt ei edes tunnukaan mitenkään oikeelta) Mutta niin. ONNEKSI mua ei häiritse kaiken aikaa Mutta on tää kyllä tosi outoo tulee vaa sellanen olo et ".... Why the hell..?" HAHH dont get me wrong i love seo eunkwang jos oon ihan rehellinen mutta........ It makes me feel less butch 😭🙄 Although i dont know, ehkä ei tarvis olla edes les, ehkä joku aroacekin riittäis siihen? Tell me again why liking men is feminine......................... Honestly its not...... [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja