Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 184287" data-attributes="member: 34"><p>Okei ota taas se sama vanhempi butch lesbo esimerkiksi. Ei ahdista, aivan. Vaikka onkin nainen. Ei olis mitään ahdistavaa olla sellanen vaikka sekin on nainen. Mut se mielikuva mulla on tarpeeksi ei-ahdistava joten.</p><p></p><p>Ja nyt, think about that woman as straight, not lesbian.</p><p></p><p>Sillee mikään muu siinä naisessa ei muutu, vain lesbous heteroudeksi (esim).</p><p></p><p>Ei ulkonäkö, ei yhtään mikään.</p><p></p><p>Mikään muu ei muutu, vain se että se ei tykkää naisista vaan miehistä.</p><p></p><p>Muuten täysin sellainen ja silleen täysin """"lesbon näköinen""""</p><p></p><p>Niinku hyvin maskuliininen.</p><p></p><p>Nii haittaako se? Millä tavalla se tekee siitä henkilöstä edes piirun verran naisellisemman? Millä tavalla muka? Ei mitenkään, ei voi :D</p><p></p><p>Like seriously </p><p></p><p>No, mä en tietenkään näytä siltä mun mielikuvalta mutta jos näyttäisin, se ois ok ja millä vitun tavalla siitä muuttuu mikään jos naisten sijaan rakastuu miehiin.</p><p></p><p>Argh. Ei se voi muuttuu 😭 älä ole tyhmä......</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>...... Im afraid it does.......... Pitäis olla les tai aroace siihen hommaan.... Miehen suuteleminen............... On asia joka voi aiheuttaa gender dysphoriaa..... XD </p><p></p><p>Okei mutta toi pohdinta on teoreettista koska en edes näytä siltä mielikuvalta + mun ei tarvitsekaan näyttää koska ei se oikeestaan haittaa siltikään jos vaan ajattelen sen asian sen kautta</p><p></p><p>Silleen even if i do look feminine </p><p></p><p>Its not that bad koska voin vaan ajatella silleen niin mitä sitten it doesnt matter ja breasts dont bother me jos kerran butcheillaki on sellaset joten miks muakaan haittais its not like theyre feminine or anything </p><p></p><p>++++++ Se että ei mun tarvi edes näyttää välttämättä maskuliiniselta voin olla pukeutunut tosi naisellisesti mutta se ei ehkä haittaa mua if i just feel very masc inside. I guess it doesnt bother that much.</p><p></p><p>Ja ei se miehen kanssa oleminenkaan ehkä sillon haittaa kun vaan kokee olevansa sisäisesti maskuliininen, ei tarvi edes näyttää siltä.</p><p></p><p>Se aaltoilee hyvin paljon saatan mennä Tosi nopeesti maskuliinisesta feminiiniseen (sisäisesti) mutta se EI ole sukupuoli vaan feminiininen/maskuliininen. Mut sisäisesti. Ja oikeestaan sillä miltä näyttää ulospäin ei periaatteessa ole niin merkitystä muutenkaan. Its more like what you feel in your heart?</p><p></p><p>Eeeh its so weird</p><p></p><p>But whenever you feel body dysphoria just think about butch women and its getting better 😂</p><p></p><p>Onpa outoa mutta en oo trans ainakaa</p><p></p><p>Mutta ehkä se fem/masc juttu tulee siitä että no voihan se feminiinisyys tuntuu pahalta silloin jos se ei oo se kuka sä oot? Niiku transgendereillä mutta vaan gender expression. Ja it makes sense et ei se varmaan silloin tunnu pahalta jos se on se kuka sä oot?</p><p></p><p></p><p></p><p>Ei siksikään varmaan perus tavalliset feminiiniset naiset koe mitään ongelmaa asiassa koska se on se mitä ne on ja niillä on varmaan koko aika se tila mikä mulla on joskus, se fem-tila</p><p></p><p>Silleen girly girlyyyyy</p><p></p><p>Kun mulle kerrottiin et butch naisilla voi olla vaikee olla vaik kuukautistensa kanssa ja kaikkea tollasta, joku butch lesbo oli silleen i hate my breasts and hips. Eli siis näin.</p><p></p><p>Silleen if thats not who you are niin thats not who you are. But its about femininity/masculinity. Not male/female.</p><p></p><p>Ja mulla se näköjään vaihtelee. Mutta ainakaan sukupuoli ei vaihtele. Mut se on similar.</p><p></p><p>It makes sense that i wouldnt feel comfortable with periods if i feel so masculine that i basically start despising femininity. But make no mistake it cannot be about g e n d e r</p><p></p><p>Its just so closely linked</p><p></p><p>Nii</p><p></p><p>Oh because there are times when i even enjoy periods (because femininity)</p><p></p><p>Oh yes there are times when i definitely enjoy femininity. So.</p><p></p><p>Its weird but it just changes continuously </p><p></p><p>My gender never changes though. Literally never.</p><p></p><p>But i alternate somehow between masc/fem and its not even about clothes its who i am</p><p></p><p>But its not man/woman, duh.</p><p></p><p>Not for me at least </p><p></p><p>Its not that deep but maybe for someone its like that</p><p></p><p>No joo okei jännää????</p><p></p><p>Oooooo OKEI NYT en jaksa enää ajatella mutta kiinnostavaa tietää itsestään lisää tai niiku et ok ei sille voi mitään lol</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 184287, member: 34"] Okei ota taas se sama vanhempi butch lesbo esimerkiksi. Ei ahdista, aivan. Vaikka onkin nainen. Ei olis mitään ahdistavaa olla sellanen vaikka sekin on nainen. Mut se mielikuva mulla on tarpeeksi ei-ahdistava joten. Ja nyt, think about that woman as straight, not lesbian. Sillee mikään muu siinä naisessa ei muutu, vain lesbous heteroudeksi (esim). Ei ulkonäkö, ei yhtään mikään. Mikään muu ei muutu, vain se että se ei tykkää naisista vaan miehistä. Muuten täysin sellainen ja silleen täysin """"lesbon näköinen"""" Niinku hyvin maskuliininen. Nii haittaako se? Millä tavalla se tekee siitä henkilöstä edes piirun verran naisellisemman? Millä tavalla muka? Ei mitenkään, ei voi :D Like seriously No, mä en tietenkään näytä siltä mun mielikuvalta mutta jos näyttäisin, se ois ok ja millä vitun tavalla siitä muuttuu mikään jos naisten sijaan rakastuu miehiin. Argh. Ei se voi muuttuu 😭 älä ole tyhmä...... ...... Im afraid it does.......... Pitäis olla les tai aroace siihen hommaan.... Miehen suuteleminen............... On asia joka voi aiheuttaa gender dysphoriaa..... XD Okei mutta toi pohdinta on teoreettista koska en edes näytä siltä mielikuvalta + mun ei tarvitsekaan näyttää koska ei se oikeestaan haittaa siltikään jos vaan ajattelen sen asian sen kautta Silleen even if i do look feminine Its not that bad koska voin vaan ajatella silleen niin mitä sitten it doesnt matter ja breasts dont bother me jos kerran butcheillaki on sellaset joten miks muakaan haittais its not like theyre feminine or anything ++++++ Se että ei mun tarvi edes näyttää välttämättä maskuliiniselta voin olla pukeutunut tosi naisellisesti mutta se ei ehkä haittaa mua if i just feel very masc inside. I guess it doesnt bother that much. Ja ei se miehen kanssa oleminenkaan ehkä sillon haittaa kun vaan kokee olevansa sisäisesti maskuliininen, ei tarvi edes näyttää siltä. Se aaltoilee hyvin paljon saatan mennä Tosi nopeesti maskuliinisesta feminiiniseen (sisäisesti) mutta se EI ole sukupuoli vaan feminiininen/maskuliininen. Mut sisäisesti. Ja oikeestaan sillä miltä näyttää ulospäin ei periaatteessa ole niin merkitystä muutenkaan. Its more like what you feel in your heart? Eeeh its so weird But whenever you feel body dysphoria just think about butch women and its getting better 😂 Onpa outoa mutta en oo trans ainakaa Mutta ehkä se fem/masc juttu tulee siitä että no voihan se feminiinisyys tuntuu pahalta silloin jos se ei oo se kuka sä oot? Niiku transgendereillä mutta vaan gender expression. Ja it makes sense et ei se varmaan silloin tunnu pahalta jos se on se kuka sä oot? Ei siksikään varmaan perus tavalliset feminiiniset naiset koe mitään ongelmaa asiassa koska se on se mitä ne on ja niillä on varmaan koko aika se tila mikä mulla on joskus, se fem-tila Silleen girly girlyyyyy Kun mulle kerrottiin et butch naisilla voi olla vaikee olla vaik kuukautistensa kanssa ja kaikkea tollasta, joku butch lesbo oli silleen i hate my breasts and hips. Eli siis näin. Silleen if thats not who you are niin thats not who you are. But its about femininity/masculinity. Not male/female. Ja mulla se näköjään vaihtelee. Mutta ainakaan sukupuoli ei vaihtele. Mut se on similar. It makes sense that i wouldnt feel comfortable with periods if i feel so masculine that i basically start despising femininity. But make no mistake it cannot be about g e n d e r Its just so closely linked Nii Oh because there are times when i even enjoy periods (because femininity) Oh yes there are times when i definitely enjoy femininity. So. Its weird but it just changes continuously My gender never changes though. Literally never. But i alternate somehow between masc/fem and its not even about clothes its who i am But its not man/woman, duh. Not for me at least Its not that deep but maybe for someone its like that No joo okei jännää???? Oooooo OKEI NYT en jaksa enää ajatella mutta kiinnostavaa tietää itsestään lisää tai niiku et ok ei sille voi mitään lol [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja