Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 184461" data-attributes="member: 34"><p>Se määrä mikä tulee syrjintää ns. Pulskille ihmisille (itse kuulun ainakin vielä tähän kategoriaan kuitenkin)</p><p></p><p>En tiedä onko se enemmän kun vaikka seksuaalivähemmistöille vai about sama? </p><p></p><p>Kuitenkin molemmat kohtaa ihan mielettömän määrän syrjintää</p><p></p><p>Ja ite kuulun molempiin. Oon sekä pulska (joka on TOSI VAIKEETA) että miehistä ja naisista tykkäävä (sekin on tosi vaikeeta ihmiset sanoo ihan mitä sattuu) että vielä greyseksuaali, ja siitäkin sanotaan iha mitä sattuu ja jopa tehdään haluttomuudesta terveysongelma mikä honestly on varmaan pahimpia asioita siinä varsinkin nuorempana oli koska en osannut ehkä kyseenalaistaa sitä yhtä paljon kun nykyää. Nykyään vaan ohitan sellaset terveysartikkelit kusipäiden kirjottamina enkä kiinnostu pätkääkään siitä jos joku elämäänsä kyllästyny lääkäri on silleen VAU SULLAHAN ON TERVEYSONGELMA jos sulla on haluttomuutta. Niiku älä ees sano mulle mitään. Älä puutu mun asioihin millään tavalla. Kiitos.</p><p></p><p>Niin se että oot kaikkia noita on jo ihan järkyttävä määrä syrjintää ja pahaa oloa, lisää siihen vielä se että ihastun aina julkkiksiin niin i get made fun of, se että oon lapsellinen niin sekään ei oo oikein, ja mitä kaikkee muuta. Oon kaiken lisäks vielä ikuisesti lapseton niin voi hyvät hyssykät sentään mikä määrä vittuilua ja meikäläisen päälle paskomista on meneillään ihan rehellisesti sanottuna. jatkuvasti. Tehdään jopa jatkuvasti uutisia siitä kuinka SYNTYVYYS VÄHENEE ja YLIPAINO LISÄÄNTYY sekä IHMISET HARRASTAVAT VÄHEMMÄN SEKSIÄ niinku en mä enää ees kohta jaksa kiinnittää huomiota ihmisten sekoiluihin vittu niillä ei ole mitään järkeä päässä :DDDDDDDDDDDDD morjenssssssssssssssssssss</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 184461, member: 34"] Se määrä mikä tulee syrjintää ns. Pulskille ihmisille (itse kuulun ainakin vielä tähän kategoriaan kuitenkin) En tiedä onko se enemmän kun vaikka seksuaalivähemmistöille vai about sama? Kuitenkin molemmat kohtaa ihan mielettömän määrän syrjintää Ja ite kuulun molempiin. Oon sekä pulska (joka on TOSI VAIKEETA) että miehistä ja naisista tykkäävä (sekin on tosi vaikeeta ihmiset sanoo ihan mitä sattuu) että vielä greyseksuaali, ja siitäkin sanotaan iha mitä sattuu ja jopa tehdään haluttomuudesta terveysongelma mikä honestly on varmaan pahimpia asioita siinä varsinkin nuorempana oli koska en osannut ehkä kyseenalaistaa sitä yhtä paljon kun nykyää. Nykyään vaan ohitan sellaset terveysartikkelit kusipäiden kirjottamina enkä kiinnostu pätkääkään siitä jos joku elämäänsä kyllästyny lääkäri on silleen VAU SULLAHAN ON TERVEYSONGELMA jos sulla on haluttomuutta. Niiku älä ees sano mulle mitään. Älä puutu mun asioihin millään tavalla. Kiitos. Niin se että oot kaikkia noita on jo ihan järkyttävä määrä syrjintää ja pahaa oloa, lisää siihen vielä se että ihastun aina julkkiksiin niin i get made fun of, se että oon lapsellinen niin sekään ei oo oikein, ja mitä kaikkee muuta. Oon kaiken lisäks vielä ikuisesti lapseton niin voi hyvät hyssykät sentään mikä määrä vittuilua ja meikäläisen päälle paskomista on meneillään ihan rehellisesti sanottuna. jatkuvasti. Tehdään jopa jatkuvasti uutisia siitä kuinka SYNTYVYYS VÄHENEE ja YLIPAINO LISÄÄNTYY sekä IHMISET HARRASTAVAT VÄHEMMÄN SEKSIÄ niinku en mä enää ees kohta jaksa kiinnittää huomiota ihmisten sekoiluihin vittu niillä ei ole mitään järkeä päässä :DDDDDDDDDDDDD morjenssssssssssssssssssss [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja