Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 184486" data-attributes="member: 34"><p>Mitähän mun hymenille kuuluu</p><p></p><p>En oo ikinä ees nähny sitä enkä oo ikinä tienny siitä mitään </p><p></p><p>En tiiä millanen se on milt se näyttää tai onko sitä ees olemassakaan</p><p></p><p>But im obsessed with it just like everything else in my body</p><p></p><p>Kaiken pitäs olla tietyllä lailla</p><p></p><p>Kehossa</p><p></p><p>En kyl tiiä et miten mut</p><p></p><p>Koska en ees tiiä </p><p></p><p>Se vaan et on tärkeetä etten seksillä mitenkään muuta sitä tms</p><p></p><p>Jos sille tapahtuu jotain normaalissa elämässä niin idgaf</p><p></p><p>Mut seksillä ei saa olla mitään osuutta asiaan</p><p></p><p>En kestä sitä jos oon tehny jotain väärin</p><p></p><p>Tää on myös asia miks en ikinä, ikinä, ikinä voi olla raskaana</p><p></p><p>En voi sietää sitä että oon tehny jotain mun keholle raskauden takia </p><p></p><p>Se on SAIRAS ajatus </p><p></p><p>Ei, ei todellakaan luonnollinen </p><p></p><p>Mä tiedän et on ihmisiä jotka lässyttää kuinka äitiys on maailman paras asia mut mun mielessä ne on kyl sairaita</p><p></p><p>En voi kuvitella mitää sairaampaa ku raskaus </p><p></p><p>Se on luonnotonta mulle</p><p>Ihan täysin.</p><p></p><p>Se on niin luonnotonta ku ikinä voi olla </p><p></p><p>Yhdyntäkin on luonnotonta mulle</p><p></p><p>Ja synnytys ja imetys </p><p></p><p>Onneks kukaan ei pakota tekee mitään noista </p><p></p><p>Paitsi jos mut raiskataa</p><p></p><p>Se on vaa siis luonnottominta mitä on</p><p></p><p>Okei dont get me wrong, vanhemmuus yleisesti on luonnotonta mulle. Myös esim adoptiovanhemmuus</p><p></p><p>Se on niin luonnoton ajatus että ennemmin tekisin mitä vaan muuta </p><p></p><p>Basically</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 184486, member: 34"] Mitähän mun hymenille kuuluu En oo ikinä ees nähny sitä enkä oo ikinä tienny siitä mitään En tiiä millanen se on milt se näyttää tai onko sitä ees olemassakaan But im obsessed with it just like everything else in my body Kaiken pitäs olla tietyllä lailla Kehossa En kyl tiiä et miten mut Koska en ees tiiä Se vaan et on tärkeetä etten seksillä mitenkään muuta sitä tms Jos sille tapahtuu jotain normaalissa elämässä niin idgaf Mut seksillä ei saa olla mitään osuutta asiaan En kestä sitä jos oon tehny jotain väärin Tää on myös asia miks en ikinä, ikinä, ikinä voi olla raskaana En voi sietää sitä että oon tehny jotain mun keholle raskauden takia Se on SAIRAS ajatus Ei, ei todellakaan luonnollinen Mä tiedän et on ihmisiä jotka lässyttää kuinka äitiys on maailman paras asia mut mun mielessä ne on kyl sairaita En voi kuvitella mitää sairaampaa ku raskaus Se on luonnotonta mulle Ihan täysin. Se on niin luonnotonta ku ikinä voi olla Yhdyntäkin on luonnotonta mulle Ja synnytys ja imetys Onneks kukaan ei pakota tekee mitään noista Paitsi jos mut raiskataa Se on vaa siis luonnottominta mitä on Okei dont get me wrong, vanhemmuus yleisesti on luonnotonta mulle. Myös esim adoptiovanhemmuus Se on niin luonnoton ajatus että ennemmin tekisin mitä vaan muuta Basically [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja