Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
5
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 184579" data-attributes="member: 34"><p>"its crazy how men can make whole lists and drawings about the type of woman they desire. But let a woman simply state she wants a man taller than her or makes a bit more money than her and all hell breaks loose." </p><p></p><p>No onneksi mä oon kokonaan ulkona tosta koko deittailuskenestä niin ei kiinnosta paskaakaan millasen naisen miehet haluu ja mul ei oo mitään preferenssejä koska en hae mitään suhdetta :DDD tuntuu niin mukavalta olla ulkona koko deittailukuviosta. Tapelkaa keskenänne. Ei tarvi vaivata päätään enää idioottimiehillä.</p><p></p><p></p><p>Also, jos mulla olis sellanen preferenssi että haluun itteeni pidemmän miehen niin ne on lähes kaikki mua pidempiä. En ees tajuu miten joku voi olla niin pitkä että on samanpitusia tai lyhyempiä miehiä jotenkin hirveesti olemassa. Mul ei kirjaimellisesti oo paljon vaihtoehtoja:D jos haluisin edes samanpituisen miehen kun minä niin sais oikein etsimällä etsiä. Yritä oikeesti löytää 160 cm mies (edes timppa ei oo ku se on mun mielestä ainaki joku 163-164?)</p><p></p><p>En oikeesti tajua yhtään että joku on niin pitkä että pitää oikeen ettiä tai asettaa joku preferenssi että haluun sitten itteeni pidemmän miehen :D mulla ne on suurinpiirtein kaikki ihan automaattisesti pidempiä</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 184579, member: 34"] "its crazy how men can make whole lists and drawings about the type of woman they desire. But let a woman simply state she wants a man taller than her or makes a bit more money than her and all hell breaks loose." No onneksi mä oon kokonaan ulkona tosta koko deittailuskenestä niin ei kiinnosta paskaakaan millasen naisen miehet haluu ja mul ei oo mitään preferenssejä koska en hae mitään suhdetta :DDD tuntuu niin mukavalta olla ulkona koko deittailukuviosta. Tapelkaa keskenänne. Ei tarvi vaivata päätään enää idioottimiehillä. Also, jos mulla olis sellanen preferenssi että haluun itteeni pidemmän miehen niin ne on lähes kaikki mua pidempiä. En ees tajuu miten joku voi olla niin pitkä että on samanpitusia tai lyhyempiä miehiä jotenkin hirveesti olemassa. Mul ei kirjaimellisesti oo paljon vaihtoehtoja:D jos haluisin edes samanpituisen miehen kun minä niin sais oikein etsimällä etsiä. Yritä oikeesti löytää 160 cm mies (edes timppa ei oo ku se on mun mielestä ainaki joku 163-164?) En oikeesti tajua yhtään että joku on niin pitkä että pitää oikeen ettiä tai asettaa joku preferenssi että haluun sitten itteeni pidemmän miehen :D mulla ne on suurinpiirtein kaikki ihan automaattisesti pidempiä [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja