Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 184642" data-attributes="member: 34"><p>I really dont understand why I use bmi cause I dont care about health ANYWAYS </p><p></p><p>LIKE </p><p></p><p>i dont even brush my teeth 2 times q day usually so its not surprising that i dont care about health anyway</p><p></p><p>En ymmärrä mitä teen sillä bmi:llä ite mut jostain syystä käytän sitä :D</p><p></p><p>Mut se onki varmaan ulkonäön takia ei terveyden koska terveys mua ei kiinnosta vieläkää yhtää mut ulkonäöstä mulla on obsessio kaikissa asioissa </p><p></p><p>Tai niinku semmosis</p><p></p><p>Also ei ees ulkonäkö pelkästään vaa ylipäätää keho koska en ymmärrä why do i worry about my hymen koska en usko et se hirveesti muutenkaan näkyy siit enkä ite eee tiiä milt se näyttää en oo ikinä nähny mun immenkalvoa</p><p></p><p>Joten ei luulis sen olevan ulkonäöstä vaan se on joku muu keho-obsessio</p><p></p><p>Vaikka se ei käytännössä vaikuta mihinkään enkä oo ikinä edes harrastanut seksiäkäån niin ei edes se oo syy ajatella sitä mut jostain syystä oon sillee voi ei mitenköhän sen pitäs olla</p><p></p><p>Tai jotain tällästä</p><p></p><p>Mut ne on ihan selviä pakko-oireita</p><p></p><p>Kaikki mun kehoon liittyvä on lähinnä pakko-oireisuutta et se ei niiku oo sellasta normaalia huolta ulkonäöstä vaan nimenomaan pakko-oireisuutta</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 184642, member: 34"] I really dont understand why I use bmi cause I dont care about health ANYWAYS LIKE i dont even brush my teeth 2 times q day usually so its not surprising that i dont care about health anyway En ymmärrä mitä teen sillä bmi:llä ite mut jostain syystä käytän sitä :D Mut se onki varmaan ulkonäön takia ei terveyden koska terveys mua ei kiinnosta vieläkää yhtää mut ulkonäöstä mulla on obsessio kaikissa asioissa Tai niinku semmosis Also ei ees ulkonäkö pelkästään vaa ylipäätää keho koska en ymmärrä why do i worry about my hymen koska en usko et se hirveesti muutenkaan näkyy siit enkä ite eee tiiä milt se näyttää en oo ikinä nähny mun immenkalvoa Joten ei luulis sen olevan ulkonäöstä vaan se on joku muu keho-obsessio Vaikka se ei käytännössä vaikuta mihinkään enkä oo ikinä edes harrastanut seksiäkäån niin ei edes se oo syy ajatella sitä mut jostain syystä oon sillee voi ei mitenköhän sen pitäs olla Tai jotain tällästä Mut ne on ihan selviä pakko-oireita Kaikki mun kehoon liittyvä on lähinnä pakko-oireisuutta et se ei niiku oo sellasta normaalia huolta ulkonäöstä vaan nimenomaan pakko-oireisuutta [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja