Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 184657" data-attributes="member: 34"><p>Hahhh</p><p></p><p>Joo i kinda figured my sexuality its complicated to explain though </p><p></p><p>Okay so i am taaffeitian, outo sana mut se vaa tarkottaa et oon nainen joka tykkää naisista, miehistä ja muunsukupuolisista. Ihastusmielessä oon se. Mut muunsukupuolisten kohalla oon grayromantic eli hyvin harvoin oon ihastunu muunsukupuoliseen mut niin on käyny. Naisten ja miesten suhteen oon alloromantic koska niihin ihastun melko usein.</p><p></p><p>Taas sexual attraction </p><p>Ja nyt tässä kohtaa vain ja ainoastaan sexual attraction ei mitään muita juttuja;</p><p>Muunsukupuolisten suhteen oon aseksuaali, zero sexual attraction to nonbinary people, en oo ikinä kokenu. Only crushes but zero sexual attraction. Eli aseksuaali. Naisten suhteen oon grayseksuaali eli harvoin tunnen sexual attraction naista kohtaan. Ihastusta kyllä. Mut sexual attraction harvoin joten naisten suhteen oon ihan grayseksuaali selkeesti. Miesten suhteen oon alloseksuaali koska koen suurinpiirtein alloseksuaalisen usein sexual attraction miehiin.</p><p></p><p>Mutta toi on vaan SEXUAL ATTRACTION. sen lisäks on obvious reasons miks oon kuitenkin ace, eli se ace lätkästään silti kaiken tän päälle.</p><p></p><p>Rupesin vain sen takia pohtimaan ja erittelemään noita (kyllä, varmaan ocd) koska ööö en muista katoin jotain ja mietin että miksi en tunne tota enkä tota enkä tota naista kohtaan mitään sexual attraction like at all, niiku ei mitään. Olin vaa sillee öhh ei oo oikee mun juttu. Sit aattelin et eiks mun pitäis tuntee naisista tykkäävänä henkilönä. Mut sit olin sillee nii no naisten suhteen oon grayseksuaali et sori :D mut alloromanttinen kyllä koska sitä koen melko usein. Mut ehdottomasti gray naisten suhteen.</p><p></p><p>Koska olin sillee ööööö tykkäätkö sä edes naisista:D</p><p></p><p>Sit tajusin et oon alloromanttinen niiden suhteen mut grayseksuaali joten se selittääkin. Taas miesten suhteen alloromanttinen ja alloseksuaali. Taas muunsukupuolisten suhteen grayromanttinen ja aseksuaali.</p><p></p><p>Mut tietty toi on vaan yks tapa ajatella sitä ja ace oon siitä huolimatta eikä se ehkä niin liity sexual attraction vaan sex-repulsion ja ne kaikki sellaset.</p><p></p><p>Eli joka tapauksessa oon ace mut toi ny vaa sen takii ku mietin sitä tarkemmin. Mut siitä huolimatta ace myös.</p><p></p><p>Ja se just et romanttisesti oon taaffeitian (men, women, nb people)</p><p></p><p>Seksuaalisesti oon salietian (men and women) mut myös tietty ace.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 184657, member: 34"] Hahhh Joo i kinda figured my sexuality its complicated to explain though Okay so i am taaffeitian, outo sana mut se vaa tarkottaa et oon nainen joka tykkää naisista, miehistä ja muunsukupuolisista. Ihastusmielessä oon se. Mut muunsukupuolisten kohalla oon grayromantic eli hyvin harvoin oon ihastunu muunsukupuoliseen mut niin on käyny. Naisten ja miesten suhteen oon alloromantic koska niihin ihastun melko usein. Taas sexual attraction Ja nyt tässä kohtaa vain ja ainoastaan sexual attraction ei mitään muita juttuja; Muunsukupuolisten suhteen oon aseksuaali, zero sexual attraction to nonbinary people, en oo ikinä kokenu. Only crushes but zero sexual attraction. Eli aseksuaali. Naisten suhteen oon grayseksuaali eli harvoin tunnen sexual attraction naista kohtaan. Ihastusta kyllä. Mut sexual attraction harvoin joten naisten suhteen oon ihan grayseksuaali selkeesti. Miesten suhteen oon alloseksuaali koska koen suurinpiirtein alloseksuaalisen usein sexual attraction miehiin. Mutta toi on vaan SEXUAL ATTRACTION. sen lisäks on obvious reasons miks oon kuitenkin ace, eli se ace lätkästään silti kaiken tän päälle. Rupesin vain sen takia pohtimaan ja erittelemään noita (kyllä, varmaan ocd) koska ööö en muista katoin jotain ja mietin että miksi en tunne tota enkä tota enkä tota naista kohtaan mitään sexual attraction like at all, niiku ei mitään. Olin vaa sillee öhh ei oo oikee mun juttu. Sit aattelin et eiks mun pitäis tuntee naisista tykkäävänä henkilönä. Mut sit olin sillee nii no naisten suhteen oon grayseksuaali et sori :D mut alloromanttinen kyllä koska sitä koen melko usein. Mut ehdottomasti gray naisten suhteen. Koska olin sillee ööööö tykkäätkö sä edes naisista:D Sit tajusin et oon alloromanttinen niiden suhteen mut grayseksuaali joten se selittääkin. Taas miesten suhteen alloromanttinen ja alloseksuaali. Taas muunsukupuolisten suhteen grayromanttinen ja aseksuaali. Mut tietty toi on vaan yks tapa ajatella sitä ja ace oon siitä huolimatta eikä se ehkä niin liity sexual attraction vaan sex-repulsion ja ne kaikki sellaset. Eli joka tapauksessa oon ace mut toi ny vaa sen takii ku mietin sitä tarkemmin. Mut siitä huolimatta ace myös. Ja se just et romanttisesti oon taaffeitian (men, women, nb people) Seksuaalisesti oon salietian (men and women) mut myös tietty ace. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja