Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 185002" data-attributes="member: 34"><p>Niiku yhtä hirveeltä ainakaan kun tämä</p><p></p><p>Tää more recent trauma tuntuu ihan 100x hirveemmältä ja mun on vieläkin vaikee ees sulattaa tätä ja fyysisesti melkeen oksettaa mut uskon et ajan kanssa se tasaantuu tehokkaasti, mitä enemmän aikaa kuluu sitä vähemmän se enää häiritsee </p><p></p><p>Pitää vaa muistaa se etten silti oo mikää huora kosk vaikka teinkin asioita jotka oksettaa mua mut enhän mä edes ite nauttinu siitä</p><p></p><p>Vaikka en tiiä jos siin on joku ristiriita et tavallaan nautin ja tavallaan en</p><p></p><p>Mikä on honestly pahempaa koska ihan vitun oksettavaa jos nautin siitä</p><p></p><p>Tai ehkä se on samankaltanen tilanne ku se että ihminen voi saada orgasmin raiskauksessa</p><p></p><p>Ei se tarkota et aidosti nauttii siitä</p><p></p><p>En mäkään usko et ihan aidosti niiku aidon oikeesti nautin siitä mitenkään, jotenkin vaan ajattelin että jee huomiota kivaa mut en mä niiku ihan TODELLISUUDESSA varmaankaan siitä nauttinu</p><p></p><p>En usko, koska se kuitenkin oksettaa ja oksetti mua niin paljon ja jopa itkin</p><p></p><p>En usko.</p><p></p><p>Ja must tuntuu et mulle on tullu sellanen outo response siihen koko ns. traumaan muutenki</p><p></p><p>Et viel nykyäänki tavallaa oon flattered joistai kommenteist vaik samal mua oksettaa </p><p></p><p>Niiku tosi outoo.</p><p></p><p>Oon sillee OH YAY HE MADE A POSITIVE COMMENT ABOUT MY HIPS AND THIGHS</p><p></p><p>ja samal mua oksettaa kuitenkin se koko homma ja ne kommentit</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 185002, member: 34"] Niiku yhtä hirveeltä ainakaan kun tämä Tää more recent trauma tuntuu ihan 100x hirveemmältä ja mun on vieläkin vaikee ees sulattaa tätä ja fyysisesti melkeen oksettaa mut uskon et ajan kanssa se tasaantuu tehokkaasti, mitä enemmän aikaa kuluu sitä vähemmän se enää häiritsee Pitää vaa muistaa se etten silti oo mikää huora kosk vaikka teinkin asioita jotka oksettaa mua mut enhän mä edes ite nauttinu siitä Vaikka en tiiä jos siin on joku ristiriita et tavallaan nautin ja tavallaan en Mikä on honestly pahempaa koska ihan vitun oksettavaa jos nautin siitä Tai ehkä se on samankaltanen tilanne ku se että ihminen voi saada orgasmin raiskauksessa Ei se tarkota et aidosti nauttii siitä En mäkään usko et ihan aidosti niiku aidon oikeesti nautin siitä mitenkään, jotenkin vaan ajattelin että jee huomiota kivaa mut en mä niiku ihan TODELLISUUDESSA varmaankaan siitä nauttinu En usko, koska se kuitenkin oksettaa ja oksetti mua niin paljon ja jopa itkin En usko. Ja must tuntuu et mulle on tullu sellanen outo response siihen koko ns. traumaan muutenki Et viel nykyäänki tavallaa oon flattered joistai kommenteist vaik samal mua oksettaa Niiku tosi outoo. Oon sillee OH YAY HE MADE A POSITIVE COMMENT ABOUT MY HIPS AND THIGHS ja samal mua oksettaa kuitenkin se koko homma ja ne kommentit [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja