Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 185364" data-attributes="member: 34"><p>Hmm</p><p></p><p>Koska miehillä ei ole kuukautisia eikä ne todellakaa tajua toistuvasta kivusta mitään (paitsi jos on vaikka joku hirveet vatsakivut muuten tai joku muu toistuva tosi kova kipu) niin eikö vähin mitä vois odottaa poikaystävältä oo se että se uskoo + auttaa ja kaikkee sellasta. Nooh, ei oo tietty pakko. Mut mietin vaan et semmoset poikaystävät ei oo kyl worth it jotka ei usko sua eikä muutenkaan ikinä auta jos pyydät. Sellanen "ei vois vähempää kiinnostaa" tyyppi :D</p><p></p><p>Siis ne ei tajua siitä mitään koska niiden on yksinkertaisesti mahdotonta tajuta siitä mitään joten ei se oo niiden vika mut kyl silloin vähimmäisvaatimus olis että uskoo mitä toinen sanoo ja auttaa pyydettäessä :D</p><p></p><p>Lmao eunkwang ei tuu ikinä tietää eikä tajuu miten hirveeltä tää tuntuu mutta ei se sinänsä mitään haittaa kuhan se vaan olis sweet to me. Ja lets face it jos tiedän siitä mitään niin eiköhän se olis.</p><p></p><p>Tietenkin se on epäreilua mut on kyl moni muuki asia elämässä.</p><p></p><p>Se sais kyl luvan antaa mulle niin paljon huomiota ku vaa haluun 🙄😒😒😒😒😂😍</p><p></p><p>En tosin oo ihan varma olisko siinä kauheesti eroa miten paljon haluisin roikkua siinä koko ajan koska musta tuntuu että mä roikkuisin siinä muutenkin ihan koko ajan 🙄🙄🙄🙄 se on niin ihana että vaikea ymmärtää miten pystyisin pysyä erossa siitä 🙂 ja jos siitä ihmisestä mitään ymmärrän tässä vaiheessa niin se vaikuttaa sellaiselta joka on ehkä samantasoinen mun kanssa läheisyyden tarpeessa. Koska must tuntuu et mä tarvisin paljon läheisyyttä ja se todennäköisesti myös? Mutta mä kyllä oikeesti oon vähän sellanen joka tarvii omaa rauhaa en vaan ymmärrä miten se voi pätee siihen ihmiseen koska miten voisin olla halaamatta sitä jos se on siinä silleen että voin halata sitä. Kuinka ihmeessä malttaisin pitää näppini erossa? 😭</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 185364, member: 34"] Hmm Koska miehillä ei ole kuukautisia eikä ne todellakaa tajua toistuvasta kivusta mitään (paitsi jos on vaikka joku hirveet vatsakivut muuten tai joku muu toistuva tosi kova kipu) niin eikö vähin mitä vois odottaa poikaystävältä oo se että se uskoo + auttaa ja kaikkee sellasta. Nooh, ei oo tietty pakko. Mut mietin vaan et semmoset poikaystävät ei oo kyl worth it jotka ei usko sua eikä muutenkaan ikinä auta jos pyydät. Sellanen "ei vois vähempää kiinnostaa" tyyppi :D Siis ne ei tajua siitä mitään koska niiden on yksinkertaisesti mahdotonta tajuta siitä mitään joten ei se oo niiden vika mut kyl silloin vähimmäisvaatimus olis että uskoo mitä toinen sanoo ja auttaa pyydettäessä :D Lmao eunkwang ei tuu ikinä tietää eikä tajuu miten hirveeltä tää tuntuu mutta ei se sinänsä mitään haittaa kuhan se vaan olis sweet to me. Ja lets face it jos tiedän siitä mitään niin eiköhän se olis. Tietenkin se on epäreilua mut on kyl moni muuki asia elämässä. Se sais kyl luvan antaa mulle niin paljon huomiota ku vaa haluun 🙄😒😒😒😒😂😍 En tosin oo ihan varma olisko siinä kauheesti eroa miten paljon haluisin roikkua siinä koko ajan koska musta tuntuu että mä roikkuisin siinä muutenkin ihan koko ajan 🙄🙄🙄🙄 se on niin ihana että vaikea ymmärtää miten pystyisin pysyä erossa siitä 🙂 ja jos siitä ihmisestä mitään ymmärrän tässä vaiheessa niin se vaikuttaa sellaiselta joka on ehkä samantasoinen mun kanssa läheisyyden tarpeessa. Koska must tuntuu et mä tarvisin paljon läheisyyttä ja se todennäköisesti myös? Mutta mä kyllä oikeesti oon vähän sellanen joka tarvii omaa rauhaa en vaan ymmärrä miten se voi pätee siihen ihmiseen koska miten voisin olla halaamatta sitä jos se on siinä silleen että voin halata sitä. Kuinka ihmeessä malttaisin pitää näppini erossa? 😭 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja