Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 185446" data-attributes="member: 34"><p>En tiiä mutta muistan aina ja ikuisesti sen kun ala-asteella tai yläasteella puutyöluokassa oli menkat ja lähdin sieltä muistaakseni sitten terveydenhoitajan luokse lepäämään ja se oli ihan hirveetä</p><p></p><p>Sit se oli vaa et mikset oo ottanu kipulääkettä </p><p></p><p>En muista miks en en varmaan ollu osannu varautuu tai ehken siin vaiheessa viel ollu tajunnu kunnolla et mun pitäs ottaa :DDD ENKÄ NYKYÄÄNKÄÄN kunnes nyt</p><p></p><p></p><p>Joo mut sit viime menkat meni mun mielestä ihan ok, ainakin helpommin kun tällä kertaa, ei kivuttomasti mut........ Jotenkin helpommin? Oli se silti aika helvetillistä</p><p></p><p>Mut sit muistelisin et joku kerta vaa nukuin ja nukuin ja sit en melkein edes joutunu kärsii sillä kertaa ku jotenkin vissiin nukuin sen ohi vaan??</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 185446, member: 34"] En tiiä mutta muistan aina ja ikuisesti sen kun ala-asteella tai yläasteella puutyöluokassa oli menkat ja lähdin sieltä muistaakseni sitten terveydenhoitajan luokse lepäämään ja se oli ihan hirveetä Sit se oli vaa et mikset oo ottanu kipulääkettä En muista miks en en varmaan ollu osannu varautuu tai ehken siin vaiheessa viel ollu tajunnu kunnolla et mun pitäs ottaa :DDD ENKÄ NYKYÄÄNKÄÄN kunnes nyt Joo mut sit viime menkat meni mun mielestä ihan ok, ainakin helpommin kun tällä kertaa, ei kivuttomasti mut........ Jotenkin helpommin? Oli se silti aika helvetillistä Mut sit muistelisin et joku kerta vaa nukuin ja nukuin ja sit en melkein edes joutunu kärsii sillä kertaa ku jotenkin vissiin nukuin sen ohi vaan?? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja