Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 185559" data-attributes="member: 34"><p>Se on kyl hassuu miten esimerkiksi kun katon näitä viestejä ennen tota kipukohtausta niin jännää miten sillä kipukohtauksella on sellanen henkinen vaikutus et se messes your whole life up koska oon vielki sillee ihan clueless etten oikee osaa käsittää näitä kaikkia asioita mitä tapahtuu </p><p></p><p>Tai et oon viel ihan pihalla vaikka kipu on jo lievittyny semmoseks suht lieväks</p><p></p><p>Mut oon silti sillee et mun mieli on vieläkin ihan sekasin</p><p></p><p></p><p>Siit tulee jotenkin semmonen hassu tunne että sä dissosioit kokonaan pois sun elämästä silleen että ihmettelet miten oot pystyny koskaan normaaliin elämään </p><p></p><p>No daa, helposti ku eihän mulla oo kipukohtauksia 24/7</p><p></p><p>Mut jotenkin se perspektiivi menee silleen omituiseks</p><p></p><p>Tuntu et mun elämä vaa vilisti silmissä ja ihmettelin et miten se voi olla minä joka on esimerkiksi käyny KOULUSSA</p><p></p><p>no kai ny koska mun elämä ei oo PELKKÄÄ kipua mutta sillä hetkellä se ei tunnu siltä niin sit se jotenkin heittää sun perspektiivit vituilleen????????</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 185559, member: 34"] Se on kyl hassuu miten esimerkiksi kun katon näitä viestejä ennen tota kipukohtausta niin jännää miten sillä kipukohtauksella on sellanen henkinen vaikutus et se messes your whole life up koska oon vielki sillee ihan clueless etten oikee osaa käsittää näitä kaikkia asioita mitä tapahtuu Tai et oon viel ihan pihalla vaikka kipu on jo lievittyny semmoseks suht lieväks Mut oon silti sillee et mun mieli on vieläkin ihan sekasin Siit tulee jotenkin semmonen hassu tunne että sä dissosioit kokonaan pois sun elämästä silleen että ihmettelet miten oot pystyny koskaan normaaliin elämään No daa, helposti ku eihän mulla oo kipukohtauksia 24/7 Mut jotenkin se perspektiivi menee silleen omituiseks Tuntu et mun elämä vaa vilisti silmissä ja ihmettelin et miten se voi olla minä joka on esimerkiksi käyny KOULUSSA no kai ny koska mun elämä ei oo PELKKÄÄ kipua mutta sillä hetkellä se ei tunnu siltä niin sit se jotenkin heittää sun perspektiivit vituilleen???????? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja