Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 186389" data-attributes="member: 34"><p>Ensin kuuntelin priscilla blockii ja olin et YOU HAVE NO IDEA WHAT IT MEANS TO ME TO SEE A FAT GIRL WHO IS A SINGER</p><p></p><p>(after watching a lot of kpop)</p><p></p><p>Sit kuuntelin amberii ja olin et YOU HAVE NO IDEA WHAT IT MEANS TO ME TO SEE A MASCULINE GIRL WHO IS A SINGER 😭</p><p></p><p>tai siin on jotain sellasta kun kattoo jotain tyyppiä joka on samanlainen kun sä. Koska i still recognize so much masculinity in myself joten siinä mielessä kuitenkin nään amberissa itteeni tosi paljon ja VIELÄ SE että se on silti tyttö eikä transmies. THAT HELPS MORE THAN I CAN EVEN EXPLAIN I WILL CRY YOU KNOW I WILL CRY</p><p></p><p>it hit me right in my feels</p><p></p><p>Yes priscilla but amber maybe even more actually </p><p></p><p>Ensin priscilla silleen "🥹" sit looking at amber "😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 I WILL DIEEEE"</p><p></p><p>it kills me omg mut tietty ku se biisi jonka kuuntelin oli borders ni se on muutenkin sellanen biisi ei vittu</p><p></p><p>Ei helvetti lopettakaa en kestä enää</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 186389, member: 34"] Ensin kuuntelin priscilla blockii ja olin et YOU HAVE NO IDEA WHAT IT MEANS TO ME TO SEE A FAT GIRL WHO IS A SINGER (after watching a lot of kpop) Sit kuuntelin amberii ja olin et YOU HAVE NO IDEA WHAT IT MEANS TO ME TO SEE A MASCULINE GIRL WHO IS A SINGER 😭 tai siin on jotain sellasta kun kattoo jotain tyyppiä joka on samanlainen kun sä. Koska i still recognize so much masculinity in myself joten siinä mielessä kuitenkin nään amberissa itteeni tosi paljon ja VIELÄ SE että se on silti tyttö eikä transmies. THAT HELPS MORE THAN I CAN EVEN EXPLAIN I WILL CRY YOU KNOW I WILL CRY it hit me right in my feels Yes priscilla but amber maybe even more actually Ensin priscilla silleen "🥹" sit looking at amber "😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 I WILL DIEEEE" it kills me omg mut tietty ku se biisi jonka kuuntelin oli borders ni se on muutenkin sellanen biisi ei vittu Ei helvetti lopettakaa en kestä enää [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja