Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 187048" data-attributes="member: 34"><p>Although mietin sitä hommaa tossa aikasemmin kun heräsin ja olin vaan silleen ei vittu oikeesti mua naurattaa jos toinen osa siitä on jo tapahtunut (btob) aikoja sitten mutta toinen osa (eunkwang being my man) ei koskaan tapahdukaan :DD</p><p></p><p>Niiku se jäi puolitiehen mut hei, osa siitä toteutui.... Mutta ei se kovin loogista oo että vain se toinen osa. Ne kumminkin tapahtui yhdessä. Olis enemmän kuin loogista että ne kaikki kävis toteen mutta hei, probably not. Mutta koko mun käsitys elämästä sitte vaa murenee koska oon uskonu siihen jo ennen vuotta 2021.</p><p></p><p>Ennen. Vuotta. 2021.</p><p></p><p>Silleen imagine that</p><p></p><p>2020</p><p>2021</p><p>2022</p><p>2023</p><p>2024</p><p></p><p>Koko toi aika. Uskonu siihen. Eikä se ookaan totta. Olkoonkin että unohdin sen välissä mutta :D kuitenkin, muuten koko ton ajan oon uskonu siihen sillon kun oon sen muistanut edes. Tai no tietty nyt oon ollu sillee ei todellakaan oo mahdollista mutta siis tarkotan että kuitenkin jo pitkän ajan takaa oon uskonu siihen.</p><p></p><p></p><p>Toi on niin pitkä aika uskoo siihen, että jos mä sit huomaankin vaikka 20 vuoden päästä ettei sitä vieläkään oo tapahtunut niin mitä luulet kuinka outoa se tulee olemaan 😂 of course, sillon se on vielä pidempi aika.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 187048, member: 34"] Although mietin sitä hommaa tossa aikasemmin kun heräsin ja olin vaan silleen ei vittu oikeesti mua naurattaa jos toinen osa siitä on jo tapahtunut (btob) aikoja sitten mutta toinen osa (eunkwang being my man) ei koskaan tapahdukaan :DD Niiku se jäi puolitiehen mut hei, osa siitä toteutui.... Mutta ei se kovin loogista oo että vain se toinen osa. Ne kumminkin tapahtui yhdessä. Olis enemmän kuin loogista että ne kaikki kävis toteen mutta hei, probably not. Mutta koko mun käsitys elämästä sitte vaa murenee koska oon uskonu siihen jo ennen vuotta 2021. Ennen. Vuotta. 2021. Silleen imagine that 2020 2021 2022 2023 2024 Koko toi aika. Uskonu siihen. Eikä se ookaan totta. Olkoonkin että unohdin sen välissä mutta :D kuitenkin, muuten koko ton ajan oon uskonu siihen sillon kun oon sen muistanut edes. Tai no tietty nyt oon ollu sillee ei todellakaan oo mahdollista mutta siis tarkotan että kuitenkin jo pitkän ajan takaa oon uskonu siihen. Toi on niin pitkä aika uskoo siihen, että jos mä sit huomaankin vaikka 20 vuoden päästä ettei sitä vieläkään oo tapahtunut niin mitä luulet kuinka outoa se tulee olemaan 😂 of course, sillon se on vielä pidempi aika. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja