Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 187068" data-attributes="member: 34"><p>Sit ootki sillee kappas miten tässä näin kävi ja kun ei oo osannu varautuu niin tuntuu sit jälkeenpäin kuitenkin pahalta koska et tajunnut yhtään että näin vois käydä </p><p></p><p>Siis esimerkkinä vaan että noinki vois tapahtuu koska rakkaus on vitun perseest</p><p></p><p>Usko vaa</p><p></p><p>If he gets close to me</p><p></p><p>What even is going to happen to me</p><p></p><p>Because idk how ill react</p><p></p><p>Ill never know how ill react</p><p></p><p>Before it actually happens</p><p></p><p>I can say anything, i dont want this and that</p><p></p><p>But when it actually happens</p><p></p><p>I dont know anything before that</p><p></p><p>Ja sitten, kun sekunnissa yhtäkkiä mieli muuttuukin</p><p></p><p>Niin oot sillee YES I WANT SEX </p><p></p><p>mut sit jälkeenpäin kuolet koska alatkin katumaan kun et oo ehtiny ajatella koko hommaa loppuun asti </p><p></p><p>Sexual attraction on niin vitun täyttä paskaa koska normaalitilanteessa sul ei oo mitään ongelmaa elää seksitöntä elämää</p><p></p><p>Mut sit ku joku tommonen kävelee vastaan</p><p></p><p>Niin kaikki menee uusiks etkä ees tiiä enää kuka oot</p><p></p><p>Koska se ei oo ollenkaan sitä mikä on sulle normaalia </p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>IHAN SAMA mut lets face it mä vaa katoin kwangs room jakson</p><p></p><p>Ja siin jossain kohtaa alkoi vähän mielikuvitus laukata </p><p></p><p>Ja olin sillee mä olisin niin kiimanen MUTTA todennäköisesti jossain vaiheessa perääntyisin kuitenkin et ei se varmaan menis loppuu asti kuitenkaan mut oisin eka kyl niin horny</p><p></p><p>And id probably let him touch me</p><p></p><p>🙂</p><p></p><p>Mieli vaan muuttuu koko ajan koskaa ei tiedä mitä tapahtuu, vaan siksi että rakkaus.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 187068, member: 34"] Sit ootki sillee kappas miten tässä näin kävi ja kun ei oo osannu varautuu niin tuntuu sit jälkeenpäin kuitenkin pahalta koska et tajunnut yhtään että näin vois käydä Siis esimerkkinä vaan että noinki vois tapahtuu koska rakkaus on vitun perseest Usko vaa If he gets close to me What even is going to happen to me Because idk how ill react Ill never know how ill react Before it actually happens I can say anything, i dont want this and that But when it actually happens I dont know anything before that Ja sitten, kun sekunnissa yhtäkkiä mieli muuttuukin Niin oot sillee YES I WANT SEX mut sit jälkeenpäin kuolet koska alatkin katumaan kun et oo ehtiny ajatella koko hommaa loppuun asti Sexual attraction on niin vitun täyttä paskaa koska normaalitilanteessa sul ei oo mitään ongelmaa elää seksitöntä elämää Mut sit ku joku tommonen kävelee vastaan Niin kaikki menee uusiks etkä ees tiiä enää kuka oot Koska se ei oo ollenkaan sitä mikä on sulle normaalia IHAN SAMA mut lets face it mä vaa katoin kwangs room jakson Ja siin jossain kohtaa alkoi vähän mielikuvitus laukata Ja olin sillee mä olisin niin kiimanen MUTTA todennäköisesti jossain vaiheessa perääntyisin kuitenkin et ei se varmaan menis loppuu asti kuitenkaan mut oisin eka kyl niin horny And id probably let him touch me 🙂 Mieli vaan muuttuu koko ajan koskaa ei tiedä mitä tapahtuu, vaan siksi että rakkaus. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja