Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 187417" data-attributes="member: 34"><p>Ei ihme että ihastuin villuun</p><p></p><p>Hetkinen</p><p></p><p>Mite ees löysin sen</p><p></p><p>Niiku en tajuu jotenkin päädyin kattoo viron putous klippejä</p><p></p><p>Sit olin sillee omg mart müürisepp</p><p></p><p>Ja mitä sitten tapahtu?! 😅😅😅😅😅</p><p></p><p>En MUISTA OMG</p><p></p><p>mun mielestä luin tai katoin jotain viroon liittyvää juttua</p><p></p><p>Jotenki sen takii päädyin kai sinne</p><p></p><p>Se oli se joku kirjahommeli</p><p></p><p>Sitten mun mielestä siinä mainittiin villu (oisko ollu sen jonku kirjan takii vai mitäh)</p><p></p><p>Siinä tekstissä siis mainittii villu</p><p></p><p>Sitte SIINÄ mulle tuli se että waaaah thats my future crush though </p><p></p><p>(Näkemättä mitää kuvaa)</p><p></p><p></p><p>😬</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Sit varmaan googlasin sen siinä vaiheessa ja näin niit jtn kuvii</p><p></p><p>Siin tunsin sen ihan pikkusen ihastuksen koska ajattelin et ei et ihastu siihe jos sil on joku vitu syöpä</p><p></p><p></p><p>Ei siin sen kummempaa </p><p></p><p>Siin ei tapahtunut mitään</p><p></p><p>Sit meni joku noin puol vuotta </p><p></p><p></p><p></p><p>Sit tykkäsin artur rehist jostai random syystä idk</p><p></p><p>Eikse just ollu joku youtuber tyyppi kato näin hyvin mä muistan taas</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Sitte en tiedä olikse sen takii mut siinä main se tapahtu</p><p></p><p>Ku</p><p></p><p>Sillon tykkäsin siit</p><p></p><p>Kuitenkin </p><p></p><p>Sit katoin sen dokkarin</p><p></p><p>Ja villu oli siin</p><p></p><p>Sit olin sillee jaahas ainii tää on nyt se villu tamme</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>😃</p><p></p><p></p><p>Ei vittu</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Ja siit dokkarist käynnisty se iha HULLU ihastuminen</p><p></p><p>Ja siit se meni niin ja sillä tiellä ollaan</p><p></p><p>Tai no ollaan ja ollaan mutta 😩😩😩😩😩😩😩😩</p><p></p><p>Tavallaan vielä periaatteessa jollain tavalla kai</p><p></p><p></p><p></p><p>Kummiski</p><p></p><p></p><p>Joten en oikeestaan löytäny sitä musiikin kautta silleen vaan dokkarista lol</p><p></p><p>Tai eka siitä tekstistä ja sitte dokkarista</p><p></p><p>Joten en oikeestaa iha niiku punkin takii sitä mitenkään löytänytkään</p><p></p><p>No mutta 😩😩😩😩😩😂😂😩😩😩😂😩😂😩😂</p><p></p><p>Kuitenkin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 187417, member: 34"] Ei ihme että ihastuin villuun Hetkinen Mite ees löysin sen Niiku en tajuu jotenkin päädyin kattoo viron putous klippejä Sit olin sillee omg mart müürisepp Ja mitä sitten tapahtu?! 😅😅😅😅😅 En MUISTA OMG mun mielestä luin tai katoin jotain viroon liittyvää juttua Jotenki sen takii päädyin kai sinne Se oli se joku kirjahommeli Sitten mun mielestä siinä mainittiin villu (oisko ollu sen jonku kirjan takii vai mitäh) Siinä tekstissä siis mainittii villu Sitte SIINÄ mulle tuli se että waaaah thats my future crush though (Näkemättä mitää kuvaa) 😬 Sit varmaan googlasin sen siinä vaiheessa ja näin niit jtn kuvii Siin tunsin sen ihan pikkusen ihastuksen koska ajattelin et ei et ihastu siihe jos sil on joku vitu syöpä Ei siin sen kummempaa Siin ei tapahtunut mitään Sit meni joku noin puol vuotta Sit tykkäsin artur rehist jostai random syystä idk Eikse just ollu joku youtuber tyyppi kato näin hyvin mä muistan taas Sitte en tiedä olikse sen takii mut siinä main se tapahtu Ku Sillon tykkäsin siit Kuitenkin Sit katoin sen dokkarin Ja villu oli siin Sit olin sillee jaahas ainii tää on nyt se villu tamme 😃 Ei vittu Ja siit dokkarist käynnisty se iha HULLU ihastuminen Ja siit se meni niin ja sillä tiellä ollaan Tai no ollaan ja ollaan mutta 😩😩😩😩😩😩😩😩 Tavallaan vielä periaatteessa jollain tavalla kai Kummiski Joten en oikeestaan löytäny sitä musiikin kautta silleen vaan dokkarista lol Tai eka siitä tekstistä ja sitte dokkarista Joten en oikeestaa iha niiku punkin takii sitä mitenkään löytänytkään No mutta 😩😩😩😩😩😂😂😩😩😩😂😩😂😩😂 Kuitenkin [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja