Normal
OmgOnneks oon sellane joka pukeutuu maskuliinisesti kansNytkin näytän rekkalesboltaKoska kun pukeudun silleenNiin karkotan kaikki sekopää miehet poisEhkäJoka tapauksessa se ois kyl heti dealbreakeri en ikinä vois seurustella sellasen miehen kaa joka pyytäis mua pukeutumaan naisellisemmin 😂😂😂😂Sitä paitsi se on red flag 🚩 muutenkiJos mies sanois yhdenkin kerran "pukeutuisit naisellisemmin" tai "jos sä oisit vähän naisellisempi" niin lähtisin heti :D nollatoleranssi XD yall motherfuckers literally cant change meSama "pudottaisit pari kiloo" nii lähtisin heti ensimmäisest kerrast :D ei keskusteluja edes
Omg
Onneks oon sellane joka pukeutuu maskuliinisesti kans
Nytkin näytän rekkalesbolta
Koska kun pukeudun silleen
Niin karkotan kaikki sekopää miehet pois
Ehkä
Joka tapauksessa se ois kyl heti dealbreakeri en ikinä vois seurustella sellasen miehen kaa joka pyytäis mua pukeutumaan naisellisemmin 😂😂😂😂
Sitä paitsi se on red flag 🚩 muutenki
Jos mies sanois yhdenkin kerran "pukeutuisit naisellisemmin" tai "jos sä oisit vähän naisellisempi" niin lähtisin heti :D nollatoleranssi XD yall motherfuckers literally cant change me
Sama "pudottaisit pari kiloo" nii lähtisin heti ensimmäisest kerrast :D ei keskusteluja edes