Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 187923" data-attributes="member: 34"><p>[URL unfurl="true"]https://en.wikipedia.org/wiki/Steven_van_de_Velde[/URL]</p><p></p><p>What a fucking loser can someone like fucking kill him or something </p><p></p><p>Im done with these rapists getting out of prison in the first place and even being alive. He shouldnt be alive, and any sane person agrees with me. The same with jjy and all those fuckers. He shouldnt be alive yet hes alive and out of prison after 5 years. Kill him. Thats the least yall could do but no, there are no death penalties. Onko niin vaikeeta vaan pistää vähän myrkkyä sen kehoon ja se siitä? Jos kaikki raiskarit tapettais täältä kuljeksimasta niin maapallon väkilukukin vähenis kivasti, ainakin vähän. Kukaan ei niitä täällä kaipaa. Tai ehkä ton vaimo joka on varmaa yhtä psykopaatti itekin. No okei, hyvä mun on puhua ku olin ihastunu murhaajaan mut tajuun sen nyt että hyi HELVETTI oikeesti, ja en sentään koskaan oo SEURUSTELLU sellasen kaa niiku toi on vaa sillee joo ei ku tää on hyvä mies tää !</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 187923, member: 34"] [URL unfurl="true"]https://en.wikipedia.org/wiki/Steven_van_de_Velde[/URL] What a fucking loser can someone like fucking kill him or something Im done with these rapists getting out of prison in the first place and even being alive. He shouldnt be alive, and any sane person agrees with me. The same with jjy and all those fuckers. He shouldnt be alive yet hes alive and out of prison after 5 years. Kill him. Thats the least yall could do but no, there are no death penalties. Onko niin vaikeeta vaan pistää vähän myrkkyä sen kehoon ja se siitä? Jos kaikki raiskarit tapettais täältä kuljeksimasta niin maapallon väkilukukin vähenis kivasti, ainakin vähän. Kukaan ei niitä täällä kaipaa. Tai ehkä ton vaimo joka on varmaa yhtä psykopaatti itekin. No okei, hyvä mun on puhua ku olin ihastunu murhaajaan mut tajuun sen nyt että hyi HELVETTI oikeesti, ja en sentään koskaan oo SEURUSTELLU sellasen kaa niiku toi on vaa sillee joo ei ku tää on hyvä mies tää ! [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja