Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 188008" data-attributes="member: 34"><p>Ei mikään "ylipainoinen"</p><p></p><p></p><p>Lets just say that im fat (appearance-wise because you can clearly see it with your eyes 🥵)</p><p></p><p>Not overweight, fat.</p><p></p><p>I know im in the smallest end of fat, but still.</p><p></p><p>Im still fat.</p><p></p><p>Ja se vaa ku tiiän et oon fat eli läski eikä se oo nyt kuitenkaan menossa yhtään mihinkään pitkään aikaan jos koskaan.</p><p></p><p>Kyl mä sit huomaan jos must tulee yhtäkkiä hoikka mut ei se tuu myöskää tapahtumaa todnäk.</p><p></p><p>Nii se vaa et koska oon läski (ja ollu jo ainakin sen ...... 12 vuotta) nii alkaa olla korkee aika opetella olee jo ylpeekin siitä ku eihän se nyt tässä mihinkään oo muuttumassa.</p><p></p><p>Et jos oot ollu 12 vuotta jotain ja haluut vaa epätoivosesti eroon siitä ni ei vittu, eihän siinä oo mitään järkeä. Herranjestas. Se on niin pitkä aika oikeesti. Ei oo sit yhtää järkee nyt yhtäkkiä päättää että hei muute, inhoon itseäni ja mun pitää lopettaa olemasta läski, jotain mitä oon ollu ainakin 12 vuotta </p><p></p><p>Niiku ei jeesus nyt :D</p><p></p><p>Fr</p><p></p><p>Yläasteikäinen minä kiittää</p><p></p><p>Silleen kiitos että olin esim sillon sit mielestäni ruma siks että olin läski</p><p></p><p>Niiku</p><p></p><p>Dont you have any respect for yourself and your life and your life path you know?</p><p></p><p>Niiku ei :Dd</p><p></p><p>Yläasteikäinen minä kiittää kiitti ku haukut mua rumaks 😂😂</p><p></p><p>Ja lukioikäinen minä</p><p></p><p>Ja myös nykyminä</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 188008, member: 34"] Ei mikään "ylipainoinen" Lets just say that im fat (appearance-wise because you can clearly see it with your eyes 🥵) Not overweight, fat. I know im in the smallest end of fat, but still. Im still fat. Ja se vaa ku tiiän et oon fat eli läski eikä se oo nyt kuitenkaan menossa yhtään mihinkään pitkään aikaan jos koskaan. Kyl mä sit huomaan jos must tulee yhtäkkiä hoikka mut ei se tuu myöskää tapahtumaa todnäk. Nii se vaa et koska oon läski (ja ollu jo ainakin sen ...... 12 vuotta) nii alkaa olla korkee aika opetella olee jo ylpeekin siitä ku eihän se nyt tässä mihinkään oo muuttumassa. Et jos oot ollu 12 vuotta jotain ja haluut vaa epätoivosesti eroon siitä ni ei vittu, eihän siinä oo mitään järkeä. Herranjestas. Se on niin pitkä aika oikeesti. Ei oo sit yhtää järkee nyt yhtäkkiä päättää että hei muute, inhoon itseäni ja mun pitää lopettaa olemasta läski, jotain mitä oon ollu ainakin 12 vuotta Niiku ei jeesus nyt :D Fr Yläasteikäinen minä kiittää Silleen kiitos että olin esim sillon sit mielestäni ruma siks että olin läski Niiku Dont you have any respect for yourself and your life and your life path you know? Niiku ei :Dd Yläasteikäinen minä kiittää kiitti ku haukut mua rumaks 😂😂 Ja lukioikäinen minä Ja myös nykyminä [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja