Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 188101" data-attributes="member: 34"><p>En pysty ees kirjottaa täst mut kirjotan vähän ja sitten toivottavasti pystyn ajatella jotain muuta:</p><p>Ehkä sen ikärajan minkä alle ihminen ei pysty antamaan suostumusta seksuaalisiin asioihin niin pitäs olla paljon korkeempi koska selkeesti en ite ainakaan oo kykeneväinen antamaan sellasta suostumusta vieläkään mikä olis aidosti ok tai siis tarkoitan että annoin suostumuksen mikä EI OLLU mikää hyvä juttu ja mua oksettaa vieläkin joten hyvin meni vittu.</p><p></p><p>Ilmeisesti mua pitäis holhota kuin alaikäistä koska en osaa tehdä ratkaisuja jotka tukee hyvinvointiani, sen sijaa teen ratkaisuja jotka romuttaa hyvinvointiani. Ei voi muuta sanoa kun vittu kiitos. Ja ärsyttää kun en edes tiedä voiko sitä koko juttua edes sanoa hyväksikäytöksi tai häirinnäksi, no, häirinnäksi ainakin osittain ainakin yasonin kohdalla mutta entäs ne muut. Itse kumminkin suostuin niin itseäni syyttää saan mutta olihan se toisaalta häirintääkin ja silleen </p><p></p><p>Mutta oikeasti se on totta etten osaa tehdä ratkaisuja jotka tukee hyvinvointiani vaan teen aina pelkästään ratkaisuja jotka romuttaa mun hyvinvointia :D</p><p></p><p>Nyt ajattelen jotain muuta kiitos, pelkään että tää hajottaa mut vielä joskus kokonaan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 188101, member: 34"] En pysty ees kirjottaa täst mut kirjotan vähän ja sitten toivottavasti pystyn ajatella jotain muuta: Ehkä sen ikärajan minkä alle ihminen ei pysty antamaan suostumusta seksuaalisiin asioihin niin pitäs olla paljon korkeempi koska selkeesti en ite ainakaan oo kykeneväinen antamaan sellasta suostumusta vieläkään mikä olis aidosti ok tai siis tarkoitan että annoin suostumuksen mikä EI OLLU mikää hyvä juttu ja mua oksettaa vieläkin joten hyvin meni vittu. Ilmeisesti mua pitäis holhota kuin alaikäistä koska en osaa tehdä ratkaisuja jotka tukee hyvinvointiani, sen sijaa teen ratkaisuja jotka romuttaa hyvinvointiani. Ei voi muuta sanoa kun vittu kiitos. Ja ärsyttää kun en edes tiedä voiko sitä koko juttua edes sanoa hyväksikäytöksi tai häirinnäksi, no, häirinnäksi ainakin osittain ainakin yasonin kohdalla mutta entäs ne muut. Itse kumminkin suostuin niin itseäni syyttää saan mutta olihan se toisaalta häirintääkin ja silleen Mutta oikeasti se on totta etten osaa tehdä ratkaisuja jotka tukee hyvinvointiani vaan teen aina pelkästään ratkaisuja jotka romuttaa mun hyvinvointia :D Nyt ajattelen jotain muuta kiitos, pelkään että tää hajottaa mut vielä joskus kokonaan [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja