Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 189624" data-attributes="member: 34"><p>Miten voidaan tehdä tilastoja siitä kuinka moni Suomessa on lihava tai ylipainoinen? Jos ne ottaa sen lääkärillä katotusta bmi:stä, niin mun viime käynnistä on vitusti aikaa :D en muistakaan millon viimeks ois viranomasten kanssa katottu mun pituus ja paino. Varmaan vuonna 2021 tai jotain. Enkä edes ite ainakaan muista niitä enää :DD mut kai ne siitä sitten sen kattoo. Mikä ei välttämättä oo se kaikista luotettavin koska tässä ajassakin voi niiku pikkasen jo muuttua se mut ne laskee mut vaan sen edellisen kerran perusteella </p><p></p><p>Mut oikeesti siis en tiedä miten ne tilastoi ne, toi oli vaan heitto</p><p></p><p>Esim tällee: "Noin 1,2 miljoonan suomalaisen aikuisen painoindeksi ylittää lihavuuden rajan"</p><p></p><p>Mistä ne oikeesti sen kattoo :D ei oo muuta vaihtoehtoa ku lääkärillä. Kai? Mikä voi olla tosi harvoin jos joku ei käy usein sitä paitsi ei lääkärissäkään kai joka kerta edes käydä vaa'alla tai en mä ainakaan oo käyny. Outoa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 189624, member: 34"] Miten voidaan tehdä tilastoja siitä kuinka moni Suomessa on lihava tai ylipainoinen? Jos ne ottaa sen lääkärillä katotusta bmi:stä, niin mun viime käynnistä on vitusti aikaa :D en muistakaan millon viimeks ois viranomasten kanssa katottu mun pituus ja paino. Varmaan vuonna 2021 tai jotain. Enkä edes ite ainakaan muista niitä enää :DD mut kai ne siitä sitten sen kattoo. Mikä ei välttämättä oo se kaikista luotettavin koska tässä ajassakin voi niiku pikkasen jo muuttua se mut ne laskee mut vaan sen edellisen kerran perusteella Mut oikeesti siis en tiedä miten ne tilastoi ne, toi oli vaan heitto Esim tällee: "Noin 1,2 miljoonan suomalaisen aikuisen painoindeksi ylittää lihavuuden rajan" Mistä ne oikeesti sen kattoo :D ei oo muuta vaihtoehtoa ku lääkärillä. Kai? Mikä voi olla tosi harvoin jos joku ei käy usein sitä paitsi ei lääkärissäkään kai joka kerta edes käydä vaa'alla tai en mä ainakaan oo käyny. Outoa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja