Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 190181" data-attributes="member: 34"><p>Mut TOISAALTA </p><p></p><p>sitte ku kuolen ite joskus nii joka tapauksessa mun kaikki kamat menee johonkin minne meneekään, roskiin varmaan en tiedä. Kaikki. Tai mihin sit meneekää mut varmaa roskiin idk tai minne meneekää.</p><p></p><p>Nii toisaalta turha se on surra tota ku kaikki tuhotaan joskus joka tapauksessa. Mut se vaan että oisin halunnu pitää sen kuitenkin vielä </p><p></p><p>Mut sit kun kuolen joskus ja kaikki menee roskiin tai etc jotain niin se riippuu siitä onko taivasta tai vastaavaa vai ei, et kuinka paljon se mua haittaa. Jos on (niinku ehkä kallistun sille kannalle vähän että on) niin se helpottaa jostain syystä koska sit kaikki on kuitenkin hyvin vaikka täs maallisessa maailmassa kaikki meneekin päin helvettiä ja kaikki mulle tärkee tuhotaan AINA. mut sit taivaas tai mikä se sit onkaa ni on kaikki mitä tarviin jne. Tai enhän mä tiedä millanen mesta se on. Oon vaan lukenut tässä vaiheessa jo niin monta kertaa ihmisten kuolleista kissoista jotka on käyny kummittelemassa :D että jotain on kyllä oltava. Ja ihmisistä myös. Se vaan ettei tiiä mikä niistä on totta mut en mä tiedä jos pieni lapsi sellanen about taaperoikäinen on silleen "hi grandpa 👋🏻" ja vilkuttaa ja se on kuollu just vähän aikaa sitten eikä kukaa muu nää sitä mut se lapsi näkee :D nii emmä tiiä. Ite en oo kyl koskaan nähnyt ketää kummitusta :D mut kai mun on uskottava et se muksu jotain näki.</p><p></p><p>Niin toi auttaa mua näis tavarajutuissakin jostain syystä </p><p></p><p>Muuten oisin vielä surullisempi</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 190181, member: 34"] Mut TOISAALTA sitte ku kuolen ite joskus nii joka tapauksessa mun kaikki kamat menee johonkin minne meneekään, roskiin varmaan en tiedä. Kaikki. Tai mihin sit meneekää mut varmaa roskiin idk tai minne meneekää. Nii toisaalta turha se on surra tota ku kaikki tuhotaan joskus joka tapauksessa. Mut se vaan että oisin halunnu pitää sen kuitenkin vielä Mut sit kun kuolen joskus ja kaikki menee roskiin tai etc jotain niin se riippuu siitä onko taivasta tai vastaavaa vai ei, et kuinka paljon se mua haittaa. Jos on (niinku ehkä kallistun sille kannalle vähän että on) niin se helpottaa jostain syystä koska sit kaikki on kuitenkin hyvin vaikka täs maallisessa maailmassa kaikki meneekin päin helvettiä ja kaikki mulle tärkee tuhotaan AINA. mut sit taivaas tai mikä se sit onkaa ni on kaikki mitä tarviin jne. Tai enhän mä tiedä millanen mesta se on. Oon vaan lukenut tässä vaiheessa jo niin monta kertaa ihmisten kuolleista kissoista jotka on käyny kummittelemassa :D että jotain on kyllä oltava. Ja ihmisistä myös. Se vaan ettei tiiä mikä niistä on totta mut en mä tiedä jos pieni lapsi sellanen about taaperoikäinen on silleen "hi grandpa 👋🏻" ja vilkuttaa ja se on kuollu just vähän aikaa sitten eikä kukaa muu nää sitä mut se lapsi näkee :D nii emmä tiiä. Ite en oo kyl koskaan nähnyt ketää kummitusta :D mut kai mun on uskottava et se muksu jotain näki. Niin toi auttaa mua näis tavarajutuissakin jostain syystä Muuten oisin vielä surullisempi [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja