Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 190252" data-attributes="member: 34"><p>Wow. Jos tossa heinäkuu 2018 kuvassa mun bmi on muka 30. Niin aika pieneltä näyttää. Siis yllättävän pieneltä. Tosin en oo varma onkse 30 :D ei mul oo hajuukaan millon se oli mut salee se oli vähintään 30 jossain vaiheessa. En vaa tiiä millon. No joka tapauksessa aika yllättävän pieneltä oon silti KOKO AJAN näyttäny, niinku ottaen huomioon et se ois muka jossain vaiheessa ollu 30. Sitä mieltää 30 isommaks mut näköjään se voi näinkin pieni olla.</p><p></p><p>Aattelin et 30 ois joku tollane:</p><p>[URL unfurl="true"]https://images.app.goo.gl/Yrns7cBvQkyd8Cgr6[/URL]</p><p></p><p>Ive NEVER been that fat. Ever.</p><p></p><p>Not saying theres anything wrong with that. Just stating that ive always been skinnier than that.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 190252, member: 34"] Wow. Jos tossa heinäkuu 2018 kuvassa mun bmi on muka 30. Niin aika pieneltä näyttää. Siis yllättävän pieneltä. Tosin en oo varma onkse 30 :D ei mul oo hajuukaan millon se oli mut salee se oli vähintään 30 jossain vaiheessa. En vaa tiiä millon. No joka tapauksessa aika yllättävän pieneltä oon silti KOKO AJAN näyttäny, niinku ottaen huomioon et se ois muka jossain vaiheessa ollu 30. Sitä mieltää 30 isommaks mut näköjään se voi näinkin pieni olla. Aattelin et 30 ois joku tollane: [URL unfurl="true"]https://images.app.goo.gl/Yrns7cBvQkyd8Cgr6[/URL] Ive NEVER been that fat. Ever. Not saying theres anything wrong with that. Just stating that ive always been skinnier than that. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja