Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 190407" data-attributes="member: 34"><p>Niinku mä en ihan oikeesti jaksais kuunnella </p><p></p><p>Jos oisin sellane niinki vaikka jaebae vai mikä olikaan, niin ensinnäkään en missään nimessä tekis yt videoita koska en yksinkertaisesti jaksais kuunnella sitä kommentointia. Toiseks joutuisin varmaan muutenkin vältellä sellaisia ihmisiä ja asioita mitkä vituttaa eli kyl se vaikeeta olis. Toisaalta jo nytkin mua vituttaa esim yt kommentit aina joten vois tehdä silleen ettei selaa mitään kommentteja enää ollenkaan, mistään videoista. Pelkästään kattoo videoita ja vain sellaisia videoita missä ei oo just mitään tollasta typerää kommentointia jo ite siinä videossa. Tai siis niinku että ei fatphobiaa. Se ois kyllä aika vaikeeta vältellä. Kommenttien lukematta jättäminen saattaa ollakin vielä melkeinpä helppoa, mutta se ettei kattois mitään fatphobic videoita niin aik hankalaa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 190407, member: 34"] Niinku mä en ihan oikeesti jaksais kuunnella Jos oisin sellane niinki vaikka jaebae vai mikä olikaan, niin ensinnäkään en missään nimessä tekis yt videoita koska en yksinkertaisesti jaksais kuunnella sitä kommentointia. Toiseks joutuisin varmaan muutenkin vältellä sellaisia ihmisiä ja asioita mitkä vituttaa eli kyl se vaikeeta olis. Toisaalta jo nytkin mua vituttaa esim yt kommentit aina joten vois tehdä silleen ettei selaa mitään kommentteja enää ollenkaan, mistään videoista. Pelkästään kattoo videoita ja vain sellaisia videoita missä ei oo just mitään tollasta typerää kommentointia jo ite siinä videossa. Tai siis niinku että ei fatphobiaa. Se ois kyllä aika vaikeeta vältellä. Kommenttien lukematta jättäminen saattaa ollakin vielä melkeinpä helppoa, mutta se ettei kattois mitään fatphobic videoita niin aik hankalaa [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja