Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 190672" data-attributes="member: 34"><p>Taylor swift (oikeastaan vain me), hugo ja mirella, niin mid musaa 😩😩😩😩😩😩😩😩 Spotify haluu soittaa tällä hetkellä mulle vain mid musaa 😭😂 voi elämä</p><p></p><p></p><p>So am i, hmm, maybe better..</p><p></p><p>Hmm, left and right, ei yhtä mid musaa sekään</p><p></p><p>Dance the night away, hyvä biisi mutta sitä soitetaan koko ajan joten alkaa vähän jo kyllästyttää. En tiedä mikä ongelma spotifylla on soittaa koko ajan samaa jolloin mulle tulee kauheet pakko-oireet siitä että en tiedä mitä mun pitäis kuunnella, jotenkin että en sais kuunnella muuta kun mitä se mulle työntää koko ajan </p><p></p><p>BTS, definitely not mid but.... Tässäkin on se että Spotify soittaa mulle tätä aika usein :D</p><p></p><p>En kestä enää unohdan koko ajan asioita ja haluun itkeä koko ajan. Oon syöny nyt kaks päivää stressipillereitä et katotaan miten se auttaa. Lisäks tietty vitamiinit mut ne ei oo toistaiseksi auttanut väsymykseen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 190672, member: 34"] Taylor swift (oikeastaan vain me), hugo ja mirella, niin mid musaa 😩😩😩😩😩😩😩😩 Spotify haluu soittaa tällä hetkellä mulle vain mid musaa 😭😂 voi elämä So am i, hmm, maybe better.. Hmm, left and right, ei yhtä mid musaa sekään Dance the night away, hyvä biisi mutta sitä soitetaan koko ajan joten alkaa vähän jo kyllästyttää. En tiedä mikä ongelma spotifylla on soittaa koko ajan samaa jolloin mulle tulee kauheet pakko-oireet siitä että en tiedä mitä mun pitäis kuunnella, jotenkin että en sais kuunnella muuta kun mitä se mulle työntää koko ajan BTS, definitely not mid but.... Tässäkin on se että Spotify soittaa mulle tätä aika usein :D En kestä enää unohdan koko ajan asioita ja haluun itkeä koko ajan. Oon syöny nyt kaks päivää stressipillereitä et katotaan miten se auttaa. Lisäks tietty vitamiinit mut ne ei oo toistaiseksi auttanut väsymykseen. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja