Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 191018" data-attributes="member: 34"><p>Oota</p><p></p><p>Ku mä en tosissaan koskaan lapsena tai oikeestaan silleen niiku nuorenakaan kokenut tätä</p><p></p><p>Mun mielestä mul ei ollu kokemusta tai tietoa tarpeeks, siitä että miks edes vois olla joku syy miks se ois kamalaa olla tyttö, tai siis häpeällistä. Ei mua sillon hävettäny yhtään, ei yläasteellakaan mun mielestä, se oli ihan normaalia. Ainakaan suurimman osan ajasta ei. Kun ei siin varmaan jostain syystä ollu sillon viel mitään hävettävää. Ja jostain syystä jossain kohtaa on tullu joku kokemus jonka myötä siit on tullu hävettävää koska mun mielestä sillon... Ei siin vaa viel ollu mitään sellasta.</p><p></p><p>Ja se ensimmäinen kerta oli mun mielestä 2020, enemmän just sillon loppuvuodesta tai siinä main.</p><p></p><p>Ja sitä mä en todellakaan tiedä miks se sit alkoi.</p><p></p><p>Jos niiku siinä aikasemmin ei ollu ollu mitään hävettävää ja yhtäkkiä oli enkä vain ymmärrä miksi.</p><p></p><p>Ei jeesus.</p><p></p><p>Mun koko elämä on niin typerää ja häpeen koko elämääni. Mul ei oo mitään muuta ku turhia muistoja, oon vääntäny tästäki jonku turhan jutun sillon ja nyt se seuraa mua hautaan saakka vai</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 191018, member: 34"] Oota Ku mä en tosissaan koskaan lapsena tai oikeestaan silleen niiku nuorenakaan kokenut tätä Mun mielestä mul ei ollu kokemusta tai tietoa tarpeeks, siitä että miks edes vois olla joku syy miks se ois kamalaa olla tyttö, tai siis häpeällistä. Ei mua sillon hävettäny yhtään, ei yläasteellakaan mun mielestä, se oli ihan normaalia. Ainakaan suurimman osan ajasta ei. Kun ei siin varmaan jostain syystä ollu sillon viel mitään hävettävää. Ja jostain syystä jossain kohtaa on tullu joku kokemus jonka myötä siit on tullu hävettävää koska mun mielestä sillon... Ei siin vaa viel ollu mitään sellasta. Ja se ensimmäinen kerta oli mun mielestä 2020, enemmän just sillon loppuvuodesta tai siinä main. Ja sitä mä en todellakaan tiedä miks se sit alkoi. Jos niiku siinä aikasemmin ei ollu ollu mitään hävettävää ja yhtäkkiä oli enkä vain ymmärrä miksi. Ei jeesus. Mun koko elämä on niin typerää ja häpeen koko elämääni. Mul ei oo mitään muuta ku turhia muistoja, oon vääntäny tästäki jonku turhan jutun sillon ja nyt se seuraa mua hautaan saakka vai [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja