Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 191251" data-attributes="member: 34"><p>Ku en oikeestaan tarkkaillu niitä sillon hirveesti </p><p></p><p>Muistan kyllä kun sillon 2019???? (20- tai 21-vuotiaana)</p><p></p><p>Vai olikse ees 2019</p><p></p><p>Muistan kyllä missä olin ja kenen kaa, olin mun kavereiden kaa saunas ja suihkus käymäs ja sillon huomasin että ne näyttää ihan sairaan oudoilta ja ihmettelin onks tää jotain vaarallista kun ne näyttää noin oudoilta. I think it was the slope i noticed et ne meni tosi silleen alaspäin.</p><p></p><p>Mut se voi olla että mä vasta huomasin se silloin jos en tarkkaillu niitä hirveesti </p><p></p><p>Enkä tiedä millon se oli mut se oli pakko olla vasta 2016 jälkeen eli 18v tai myöhemmin </p><p></p><p>Mutta ennen 2020.</p><p></p><p>Eli 18-21v</p><p></p><p>Mut on se mahdollista että se on ollu aiemmin koska sillon 18-21v vasta HUOMASIN sen kunnolla </p><p></p><p>Mut en tiiä</p><p></p><p>No joka tapauksessa toi on todella nuori olla silleen juu mun tissit menee alaspäin lol</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 191251, member: 34"] Ku en oikeestaan tarkkaillu niitä sillon hirveesti Muistan kyllä kun sillon 2019???? (20- tai 21-vuotiaana) Vai olikse ees 2019 Muistan kyllä missä olin ja kenen kaa, olin mun kavereiden kaa saunas ja suihkus käymäs ja sillon huomasin että ne näyttää ihan sairaan oudoilta ja ihmettelin onks tää jotain vaarallista kun ne näyttää noin oudoilta. I think it was the slope i noticed et ne meni tosi silleen alaspäin. Mut se voi olla että mä vasta huomasin se silloin jos en tarkkaillu niitä hirveesti Enkä tiedä millon se oli mut se oli pakko olla vasta 2016 jälkeen eli 18v tai myöhemmin Mutta ennen 2020. Eli 18-21v Mut on se mahdollista että se on ollu aiemmin koska sillon 18-21v vasta HUOMASIN sen kunnolla Mut en tiiä No joka tapauksessa toi on todella nuori olla silleen juu mun tissit menee alaspäin lol [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja