Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 192587" data-attributes="member: 34"><p>Ei mutta se on tosi outoa</p><p></p><p>Ihan jotenkin kummallista tavallaan miks joku on vanhojen miesten perään ja joku toinen on repulsed niistä</p><p></p><p>Ei vois kuvitellakaan olevansa jonku masatoshin kaa vaik. Joku toine. Joka ei tykkää vanhoista miehistä yhtää. Se ois vaa sillee "yäh en mä ainakaa haluis". Sit mä oon sillee mä niin haluisin halata sitä se tekis mut onnelliseks, olla sen lähellä. "Se on niin ihana, se on niin charming, mun sydän hakkaa kun ajattelen sitä ja joku siinä vaan pistää polvet veteläks" niin, mikä? 😩 Joku toinen kattoo sitä ja sen ikää ja on sillee yäh. Mä katon sitä ja jotenkin oon niin myyty en tiiä miks mut hitto sen ääni ? Jotenkin niin... Siis eiks se muka oikeesti oo universaalia et kuka tahansa nainen nyt olis ihan sulaa vahaa melkeinpä?????????? Siis mitä ihmettä miten se on mahdollista olla tuntematta perhosia???? Have u even heard his voice?? I SWOON. I SWOON.</p><p></p><p>VITTU 😂</p><p></p><p>kaatuisin sen käsivarsille suoraan no questions 😂</p><p></p><p></p><p>Siis väitäksä oikeesti muka mulle et kaikki nuoret naiset ei tunne noin vanhoista miehistä? Väitäksä oikeesti mulle et jotkut ei nää mitään hurmaavaa siin?</p><p></p><p>Siis...... Surely all young women feel it? Surely they know how it feels? Like... They know what i mean? Everyone knows what i mean right? 🤔 They know how older men can be so charming.... Like.... Theres a special kind of thing about it... Oh my god... They don't know what I'm talking about.. like </p><p></p><p>When a guy is charming.. but when it's an older man it's a different way of charming.. OMG they dont know</p><p></p><p>Omg they don't know how it feels when you listen to an older man talking and his voice is so 😩🦋</p><p></p><p>Omg they don't know how it feels when you just..... Completely feel frozen when you even think about being in the same room where he is</p><p></p><p></p><p>XD</p><p></p><p>hauskaa kosk siis eunkwang on hurmaava ja ihana ja enkä sano että se on yhtää vähemmän mutta eri tavalla </p><p></p><p>Hes not that old, so theres not that..... THAT thing. Even though its not less. But theres that special kind of thing, i dont know. Ei masatoshikaan nuorena ei siin ollu sitä sellast samanlaista mut en mä tarkota et se oli yhtää vähemmän ihana vaa maailman söpöin ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ eikä eunkwang oo yhtää vähemmä ihana. Se on vaan sellanen tietynlainen.. toinen ulottuvuus siihen hommaan :DD koska rääh en mä tiedä. His voice nowadays. Mä en vaan tiedä. Oon ihan ulapalla välillä sen charmin johdosta 😵💫 rääääähh</p><p></p><p>Oh ja mitä se oli kun kiihotuin fyysisesti siitä kun pelkästään kuuntelin/katoin sitä, enhä mä ees tainnut kuvitella mitään ku kiihotuin vissiin pelkästään siitä vai. Tai siis se oli niin outo päivä :D mä en muista kuvittelinko mä jotain. Mut siis muistan ku kävin ihan totaalisen kuumana ku vaa kuuntelin sitä jaksoo ja vidduuuuhhh everything was just so sexy</p><p></p><p>Ihan saatanan outo tunne että voi tulla se fyysinen tunne pelkästään siitä että kuuntelet sen ääntä.. vannon en muistaakseni kuvitellut mitään skenaarioita siinä. Yleensähän kiihottuminen tulee sellasest, et kuvittelee jtn juttuja. Harvemmin se tulee siit et pelkästään kuuntelee sen ääntä tai näkee kuvan siit. Jotenkin kävin niin kierroksilla ja kiihotuin jotenkin helposti. En varmasti miettiny mitää seksiskenaarioita siinä. Ihmettelen vieläkin miten voi joskus (ei suinkaan aina) kiihottua noin helposti.</p><p></p><p>No. Ymmärtäähän sen. On se vaan niin ihana. 🥵</p><p></p><p>:)</p><p></p><p>Ahdistaa edelleen asiat mitä on viime aikoina tapahtunut 😂 kaks vitu sankarii</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 192587, member: 34"] Ei mutta se on tosi outoa Ihan jotenkin kummallista tavallaan miks joku on vanhojen miesten perään ja joku toinen on repulsed niistä Ei vois kuvitellakaan olevansa jonku masatoshin kaa vaik. Joku toine. Joka ei tykkää vanhoista miehistä yhtää. Se ois vaa sillee "yäh en mä ainakaa haluis". Sit mä oon sillee mä niin haluisin halata sitä se tekis mut onnelliseks, olla sen lähellä. "Se on niin ihana, se on niin charming, mun sydän hakkaa kun ajattelen sitä ja joku siinä vaan pistää polvet veteläks" niin, mikä? 😩 Joku toinen kattoo sitä ja sen ikää ja on sillee yäh. Mä katon sitä ja jotenkin oon niin myyty en tiiä miks mut hitto sen ääni ? Jotenkin niin... Siis eiks se muka oikeesti oo universaalia et kuka tahansa nainen nyt olis ihan sulaa vahaa melkeinpä?????????? Siis mitä ihmettä miten se on mahdollista olla tuntematta perhosia???? Have u even heard his voice?? I SWOON. I SWOON. VITTU 😂 kaatuisin sen käsivarsille suoraan no questions 😂 Siis väitäksä oikeesti muka mulle et kaikki nuoret naiset ei tunne noin vanhoista miehistä? Väitäksä oikeesti mulle et jotkut ei nää mitään hurmaavaa siin? Siis...... Surely all young women feel it? Surely they know how it feels? Like... They know what i mean? Everyone knows what i mean right? 🤔 They know how older men can be so charming.... Like.... Theres a special kind of thing about it... Oh my god... They don't know what I'm talking about.. like When a guy is charming.. but when it's an older man it's a different way of charming.. OMG they dont know Omg they don't know how it feels when you listen to an older man talking and his voice is so 😩🦋 Omg they don't know how it feels when you just..... Completely feel frozen when you even think about being in the same room where he is XD hauskaa kosk siis eunkwang on hurmaava ja ihana ja enkä sano että se on yhtää vähemmän mutta eri tavalla Hes not that old, so theres not that..... THAT thing. Even though its not less. But theres that special kind of thing, i dont know. Ei masatoshikaan nuorena ei siin ollu sitä sellast samanlaista mut en mä tarkota et se oli yhtää vähemmän ihana vaa maailman söpöin ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ eikä eunkwang oo yhtää vähemmä ihana. Se on vaan sellanen tietynlainen.. toinen ulottuvuus siihen hommaan :DD koska rääh en mä tiedä. His voice nowadays. Mä en vaan tiedä. Oon ihan ulapalla välillä sen charmin johdosta 😵💫 rääääähh Oh ja mitä se oli kun kiihotuin fyysisesti siitä kun pelkästään kuuntelin/katoin sitä, enhä mä ees tainnut kuvitella mitään ku kiihotuin vissiin pelkästään siitä vai. Tai siis se oli niin outo päivä :D mä en muista kuvittelinko mä jotain. Mut siis muistan ku kävin ihan totaalisen kuumana ku vaa kuuntelin sitä jaksoo ja vidduuuuhhh everything was just so sexy Ihan saatanan outo tunne että voi tulla se fyysinen tunne pelkästään siitä että kuuntelet sen ääntä.. vannon en muistaakseni kuvitellut mitään skenaarioita siinä. Yleensähän kiihottuminen tulee sellasest, et kuvittelee jtn juttuja. Harvemmin se tulee siit et pelkästään kuuntelee sen ääntä tai näkee kuvan siit. Jotenkin kävin niin kierroksilla ja kiihotuin jotenkin helposti. En varmasti miettiny mitää seksiskenaarioita siinä. Ihmettelen vieläkin miten voi joskus (ei suinkaan aina) kiihottua noin helposti. No. Ymmärtäähän sen. On se vaan niin ihana. 🥵 :) Ahdistaa edelleen asiat mitä on viime aikoina tapahtunut 😂 kaks vitu sankarii [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja