Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 192855" data-attributes="member: 34"><p>Luulen</p><p></p><p>En saa olla netissä.</p><p></p><p>En saa kattoo mitään tollasia, en saa lukee enkä ettii mitään tietoa yhtään mistään. En siis saa olla netissä. Ollenkaan.</p><p></p><p>Löydän yhteyden mun (ja vain mun, ei oo mitään tekemistä naisten kanssa, pelkästään mun oma) kehoon pelkästään niin että elän itseni kanssa enkä oo netissä ollenkaan. Spotifyta ei lasketa, eikä ehkä youtubea, mutta muuten netti. Ei siis puhelin, mutta netti yleensä, poislukien yt ja Spotify. </p><p></p><p>En ilmeisesti saa altistua ollenkaan näille jutuille aiheesta, en saa lukea tai kattoa mitään, enkä lukea mitään keskusteluja, YouTubessakin olis parasta ettei klikkaa itseään kertaakaan kommenttiosioon, yleensäkään.</p><p></p><p>Ei mitään täyttä nettikieltoa, mutta niin etten joudu lukemaan turhia paskoja noista, ja löydän yhteyden omaan kehooni.</p><p></p><p>Sillä tavalla mä pystyin ennenkin elämään, olin enemmän ELÄMÄSSÄ. Mietin kaikki asiat itse enkä netissä.</p><p></p><p></p><p>Mieluummin mietin jotkut asiat päässäni, vaikka kävelylenkillä jos se auttaa, niin että saan ne jotenkin järkeiltyä.</p><p></p><p></p><p>Ulkopuoliset vaikutteet, se on se saasta mikä pitää mua tässä itsevihan kierteessä.</p><p></p><p></p><p>Muut ihmiset ja niiden jutut.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Mun keholla ei oo mitään tekemistä sen kanssa mitä joku kirjottaa. Mulla on kokemus vain itsestäni, ja mun ei tarvitse tietää "mitä tapahtuu kun synnyttää tai harrastaa seksiä tai masturboi tai mitä vaan"</p><p></p><p>Ei, mun ei tarvitse tietää tulehduksista tai mitä tehdä kutinalle, mun ei tarvitse olla netissä ollenkaan, siis, mostly, tiedät mitä meinaan.</p><p></p><p>Mun ei tarvitse kuulla mitään mitä muut sanoo mistään, mul on pelkästään minä ja tämä hetki, ja läsnäolo.</p><p></p><p>En keksi muutakaan. Luultavasti tän pitäs toimia </p><p></p><p></p><p>Ja en tiedä, en usko että voin olla sillon varasijassakaan.</p><p></p><p>Täytyy ainakin koittaa, en voi muuta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 192855, member: 34"] Luulen En saa olla netissä. En saa kattoo mitään tollasia, en saa lukee enkä ettii mitään tietoa yhtään mistään. En siis saa olla netissä. Ollenkaan. Löydän yhteyden mun (ja vain mun, ei oo mitään tekemistä naisten kanssa, pelkästään mun oma) kehoon pelkästään niin että elän itseni kanssa enkä oo netissä ollenkaan. Spotifyta ei lasketa, eikä ehkä youtubea, mutta muuten netti. Ei siis puhelin, mutta netti yleensä, poislukien yt ja Spotify. En ilmeisesti saa altistua ollenkaan näille jutuille aiheesta, en saa lukea tai kattoa mitään, enkä lukea mitään keskusteluja, YouTubessakin olis parasta ettei klikkaa itseään kertaakaan kommenttiosioon, yleensäkään. Ei mitään täyttä nettikieltoa, mutta niin etten joudu lukemaan turhia paskoja noista, ja löydän yhteyden omaan kehooni. Sillä tavalla mä pystyin ennenkin elämään, olin enemmän ELÄMÄSSÄ. Mietin kaikki asiat itse enkä netissä. Mieluummin mietin jotkut asiat päässäni, vaikka kävelylenkillä jos se auttaa, niin että saan ne jotenkin järkeiltyä. Ulkopuoliset vaikutteet, se on se saasta mikä pitää mua tässä itsevihan kierteessä. Muut ihmiset ja niiden jutut. Mun keholla ei oo mitään tekemistä sen kanssa mitä joku kirjottaa. Mulla on kokemus vain itsestäni, ja mun ei tarvitse tietää "mitä tapahtuu kun synnyttää tai harrastaa seksiä tai masturboi tai mitä vaan" Ei, mun ei tarvitse tietää tulehduksista tai mitä tehdä kutinalle, mun ei tarvitse olla netissä ollenkaan, siis, mostly, tiedät mitä meinaan. Mun ei tarvitse kuulla mitään mitä muut sanoo mistään, mul on pelkästään minä ja tämä hetki, ja läsnäolo. En keksi muutakaan. Luultavasti tän pitäs toimia Ja en tiedä, en usko että voin olla sillon varasijassakaan. Täytyy ainakin koittaa, en voi muuta. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja