Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 192918" data-attributes="member: 34"><p>Mä aina ajattelen sen asian niin et pelottaisko mua olla sen ihmisen kaa kahestaan? Vaik jjy esimerkiks. Totta helvetissä pelottais. Ei sellaseen ihmiseen voi luottaa. En todellakaan luottais tohon van de veldeenkään. Sellanen voi ihan helposti raiskata uudelleen. Jos ei uskaltais olla kahestaa sellasen ihmisen kanssa, niin mitä vittua te ihastutte niihin? Tai näköjään jotkut uskaltaa mutta vittu järki päähän nyt saatana.</p><p></p><p></p><p></p><p>Kun taas eunkwang johon luottaisin 100 %, okei teoriassa en sitä tunne mutta kyllä mä nyt uskaltaisin olla sen seurassa, ja se ei kertakaikkiaan voi olla samanlainen hirviö tai jos on niin sit ois kyl maailman kirjat sekasin. Se on ehkä viimisiä ihmisiä joista voisin kuvitella et se ois samanlainen hirviö </p><p></p><p>"Mut ei voi tietää" no.. kyllä voi. Koska jos se olis sellanen niin mä en ainakaan tajuis enää yhtään mitään, kyl mä oon niin 100 % varma et se ei kaiken ton alla voi olla mikään murhaamisesta ja raiskaamisesta haaveileva psyko. Ehkä niistä ei aina tiedä mut eikö kuitenkin jotenkin vois kuvitella et something would seem to be off about him? </p><p></p><p>No, ehkä tässä tulee vähän vainoharhaiseksi mutta... Oon kyllä 100 varma et ei Eunkwang voi MITENKÄÄN olla sellanen :D vaikka.............. Kai ihmiset on ollu naimisissakin sarjamurhaajan kaa eikä oo aavistanu mitää. Mut jotenkinhan se on pakko voida aistii????????</p><p></p><p></p><p>Samalla tavalla voisin ajatella et juuh, my mom is secretly a serial killer or my dad. Niinku eihän se vaan voi olla niin, vaikka joillekin onki käyny kai niin :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 192918, member: 34"] Mä aina ajattelen sen asian niin et pelottaisko mua olla sen ihmisen kaa kahestaan? Vaik jjy esimerkiks. Totta helvetissä pelottais. Ei sellaseen ihmiseen voi luottaa. En todellakaan luottais tohon van de veldeenkään. Sellanen voi ihan helposti raiskata uudelleen. Jos ei uskaltais olla kahestaa sellasen ihmisen kanssa, niin mitä vittua te ihastutte niihin? Tai näköjään jotkut uskaltaa mutta vittu järki päähän nyt saatana. Kun taas eunkwang johon luottaisin 100 %, okei teoriassa en sitä tunne mutta kyllä mä nyt uskaltaisin olla sen seurassa, ja se ei kertakaikkiaan voi olla samanlainen hirviö tai jos on niin sit ois kyl maailman kirjat sekasin. Se on ehkä viimisiä ihmisiä joista voisin kuvitella et se ois samanlainen hirviö "Mut ei voi tietää" no.. kyllä voi. Koska jos se olis sellanen niin mä en ainakaan tajuis enää yhtään mitään, kyl mä oon niin 100 % varma et se ei kaiken ton alla voi olla mikään murhaamisesta ja raiskaamisesta haaveileva psyko. Ehkä niistä ei aina tiedä mut eikö kuitenkin jotenkin vois kuvitella et something would seem to be off about him? No, ehkä tässä tulee vähän vainoharhaiseksi mutta... Oon kyllä 100 varma et ei Eunkwang voi MITENKÄÄN olla sellanen :D vaikka.............. Kai ihmiset on ollu naimisissakin sarjamurhaajan kaa eikä oo aavistanu mitää. Mut jotenkinhan se on pakko voida aistii???????? Samalla tavalla voisin ajatella et juuh, my mom is secretly a serial killer or my dad. Niinku eihän se vaan voi olla niin, vaikka joillekin onki käyny kai niin :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja