Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 193263" data-attributes="member: 34"><p>Tai siis se että menetin kaiken viimeistään 9-vuotiaana luulisin, koska siinä vaiheessa se oli menny jo niin pahaksi ettei sitä enää korjata tai hyväks saada. Oon ikuisesti siitä traumatisoitunut, siis vaan siitä kokemuksesta kun kaikki on menny, siltä musta tuntui. Tiesin ettei mitään voi korjata eikä mulla ollu mitään keinoa saada sitä hyväks enää. Niin sitten tavallaan vaan se että kun oon menettänyt tavallaan kaiken niin nuorena ja kaikki mahdollisuudet ja silleen et, niin, kaikki on menny eikä sitä oo saanu koskaan sen jälkeenkään korjattua ja niistä hetkistä on muutenkin ikuinen haava mussa, niin en sit tosiaan tiedä että miksi siinä enää tekisi mitään, muuta kun vaan että ajattelee että oon jo menettäny kaiken, sitä ei enää korjata, siks voin tehdä ihan mitä vaan, koska vaihtoehtoja ei ole, mahdollisuuksia korjata ei ole. Kaikkihan on sen jälkeen ihan sama, eikö? Vai pitääkö mun todella muka vielä jotain yrittää? Sehän meni jo pieleen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 193263, member: 34"] Tai siis se että menetin kaiken viimeistään 9-vuotiaana luulisin, koska siinä vaiheessa se oli menny jo niin pahaksi ettei sitä enää korjata tai hyväks saada. Oon ikuisesti siitä traumatisoitunut, siis vaan siitä kokemuksesta kun kaikki on menny, siltä musta tuntui. Tiesin ettei mitään voi korjata eikä mulla ollu mitään keinoa saada sitä hyväks enää. Niin sitten tavallaan vaan se että kun oon menettänyt tavallaan kaiken niin nuorena ja kaikki mahdollisuudet ja silleen et, niin, kaikki on menny eikä sitä oo saanu koskaan sen jälkeenkään korjattua ja niistä hetkistä on muutenkin ikuinen haava mussa, niin en sit tosiaan tiedä että miksi siinä enää tekisi mitään, muuta kun vaan että ajattelee että oon jo menettäny kaiken, sitä ei enää korjata, siks voin tehdä ihan mitä vaan, koska vaihtoehtoja ei ole, mahdollisuuksia korjata ei ole. Kaikkihan on sen jälkeen ihan sama, eikö? Vai pitääkö mun todella muka vielä jotain yrittää? Sehän meni jo pieleen. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja