Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 193593" data-attributes="member: 34"><p>Mä: on tosi luonnotonta tykätä naisesta, oli se tykkääjä mies tai nainen, koska naiset on luonnottomia ja se ei oo jotenkin oikein tykätä niistä tai siis ootko hullu koska se on tosi luonnotonta </p><p>Mä: eli vihaan siis muitakin naisia kuin itseäni</p><p></p><p>Eli ihan turha väittää että oon trans. Ihan turha väittää että mä en oo misogynisti.</p><p></p><p>Mun on vaikee edes ymmärtää miks ite tykkäsin siitä tytöstä (en enää) koska sairaan luonnotonta eikä naisissa oo mitään katottavaa</p><p></p><p>Ymmärrän kyllä ihan vaan ystävänä tavallaan mutta en mitään sen enempää. Siis miehilläkään. Niin aika sairaita ne kyl on. You really don't want something better? Which would be, a man. Oksettavaa oikeasti. </p><p></p><p>En oikein ymmärrä </p><p></p><p>Joka tapauksessa </p><p></p><p>Tää on ihanaa koska mun dysforia on ihan huipussaan.</p><p></p><p>Mun mielestä ois oksettavaa tai siis kävis sääliksi jos joku (eunkwang 😍) joutuis olee mun kaa. Tai any woman. Koska oksettavinta mitä maan päällä on. Hassua että mua oksettaa muutkin naiset, luulis et vain minä. Mun mielestä jokaisen naisen keho on totaalisen oksettava :D mutta eipä ne muut silleen muhun vaikuta ku ei mua kiinnosta mut en vaan ymmärrä miks joku mies haluaa olla naisen kanssa.</p><p></p><p>Ja vaikka haluisikin, tiedän että ne vihaa silti sisimmässään naisia. Tai siis että niitä oksettaa, ainakin lähes kaikkia, vaikka vulva ja kuukautiset.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Mä ainakin nään sen todella luonnottomana että jostain sikiöstä kehittyy naispuolinen. Se on sairaan luonnotonta ja vaikka raskauskin.</p><p></p><p>Mut, mitäpä mä siitä. Oispa maailma jossa ei oo yhtään naista. Mitään ällömpää ei ookaan. Se on jopa tosi uhkaavaa mulle. En voi edes ajatella sukupuoltani tuntematta oloani jotenkin todella uhatuksi. Se tuntuu siltä kun joku hyökkäisi mua kohtaan. Mun oma keho siis. Se on kehodysforiaa ainakin ja muutakin. Must se kaikki on vaan tosi luonnotonta koska en oo vieläkään tajunnu sitä miks niin tapahtuu? En oo vieläkään ymmärtänyt miks meil on menkat jos sitä saa itkeä lähes joka päivä ja et vaan voi olla itkemään se henkinen tunne siitä on ku joku joka syö sua sisältä koska et oo ikinä hävenny yhtään mitään elämässä niin paljon. Mikä tahansa melkein hävettää mua vähemmän. Se on niiku jotain mustaa jotenkin kaikki mun sisällä.</p><p></p><p>Yes, its gender dysphoria caused by misogyny, or something, but its still gender dysphoria. Just not trans. Although id give anything if everything was right, but this... Is not right. Ja mua hämmentää se että joudun häpeemään varmaan koko elämäni.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 193593, member: 34"] Mä: on tosi luonnotonta tykätä naisesta, oli se tykkääjä mies tai nainen, koska naiset on luonnottomia ja se ei oo jotenkin oikein tykätä niistä tai siis ootko hullu koska se on tosi luonnotonta Mä: eli vihaan siis muitakin naisia kuin itseäni Eli ihan turha väittää että oon trans. Ihan turha väittää että mä en oo misogynisti. Mun on vaikee edes ymmärtää miks ite tykkäsin siitä tytöstä (en enää) koska sairaan luonnotonta eikä naisissa oo mitään katottavaa Ymmärrän kyllä ihan vaan ystävänä tavallaan mutta en mitään sen enempää. Siis miehilläkään. Niin aika sairaita ne kyl on. You really don't want something better? Which would be, a man. Oksettavaa oikeasti. En oikein ymmärrä Joka tapauksessa Tää on ihanaa koska mun dysforia on ihan huipussaan. Mun mielestä ois oksettavaa tai siis kävis sääliksi jos joku (eunkwang 😍) joutuis olee mun kaa. Tai any woman. Koska oksettavinta mitä maan päällä on. Hassua että mua oksettaa muutkin naiset, luulis et vain minä. Mun mielestä jokaisen naisen keho on totaalisen oksettava :D mutta eipä ne muut silleen muhun vaikuta ku ei mua kiinnosta mut en vaan ymmärrä miks joku mies haluaa olla naisen kanssa. Ja vaikka haluisikin, tiedän että ne vihaa silti sisimmässään naisia. Tai siis että niitä oksettaa, ainakin lähes kaikkia, vaikka vulva ja kuukautiset. Mä ainakin nään sen todella luonnottomana että jostain sikiöstä kehittyy naispuolinen. Se on sairaan luonnotonta ja vaikka raskauskin. Mut, mitäpä mä siitä. Oispa maailma jossa ei oo yhtään naista. Mitään ällömpää ei ookaan. Se on jopa tosi uhkaavaa mulle. En voi edes ajatella sukupuoltani tuntematta oloani jotenkin todella uhatuksi. Se tuntuu siltä kun joku hyökkäisi mua kohtaan. Mun oma keho siis. Se on kehodysforiaa ainakin ja muutakin. Must se kaikki on vaan tosi luonnotonta koska en oo vieläkään tajunnu sitä miks niin tapahtuu? En oo vieläkään ymmärtänyt miks meil on menkat jos sitä saa itkeä lähes joka päivä ja et vaan voi olla itkemään se henkinen tunne siitä on ku joku joka syö sua sisältä koska et oo ikinä hävenny yhtään mitään elämässä niin paljon. Mikä tahansa melkein hävettää mua vähemmän. Se on niiku jotain mustaa jotenkin kaikki mun sisällä. Yes, its gender dysphoria caused by misogyny, or something, but its still gender dysphoria. Just not trans. Although id give anything if everything was right, but this... Is not right. Ja mua hämmentää se että joudun häpeemään varmaan koko elämäni. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja