Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 193785" data-attributes="member: 34"><p>No, en osaa selittää </p><p></p><p></p><p>Varsinkin kun tää alkoi vasta 22v. Oikeasti. Rehellisesti sanottuna. Joten ennen sitä mulla ei kyllä ollut mitään ongelmaa sen kanssa.</p><p></p><p>Sen ikäinen minä varmaan kauhistuisi koska ajattelin sukupuolta täysin eri tavalla sillon. En voinut ymmärtää ollenkaan jossain vaiheessa miksi joku ei olisi tyytyväinen sukupuoleensa koska se ei liittynyt mulla mihinkään, se oli yhtä normaali asia kun vaikka mun kädet. Se ei niinkun ollut mitään. Koko ongelma oli ilmaa mulle. En tajunnut miten joku ei voisi olla tyytyväinen koska en nähnyt mitään syytä, muttei mulla ollut mitään erityistä positiivistakaan siitä asiasta, se oli ikään kuin asia joka ei oikein edes ollut olemassa. Mun sukupuoli oli vähän niinkun yhdentekevä. Ajattelin että kaikki luulis olevan tyytyväinen siihen koska eihän siinä oo mitään kun se on normaalia elämää pelkästään. Ajattelin että kaikki ois niiku tyytyväisiä siinä kehos missä on koska? Se on sun elämää. Ihan vaa? En edes muista kunnolla mutta olin täysin tyytyväinen sukupuoleeni koska en edes varmaan juuri ajatellu sitä. Ei mul ollu niiku mitään. Mun elämä oli ihan normaalia, mutta se ei oo enää eikä tuu ikinä olee, koska se ei vois olla.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 193785, member: 34"] No, en osaa selittää Varsinkin kun tää alkoi vasta 22v. Oikeasti. Rehellisesti sanottuna. Joten ennen sitä mulla ei kyllä ollut mitään ongelmaa sen kanssa. Sen ikäinen minä varmaan kauhistuisi koska ajattelin sukupuolta täysin eri tavalla sillon. En voinut ymmärtää ollenkaan jossain vaiheessa miksi joku ei olisi tyytyväinen sukupuoleensa koska se ei liittynyt mulla mihinkään, se oli yhtä normaali asia kun vaikka mun kädet. Se ei niinkun ollut mitään. Koko ongelma oli ilmaa mulle. En tajunnut miten joku ei voisi olla tyytyväinen koska en nähnyt mitään syytä, muttei mulla ollut mitään erityistä positiivistakaan siitä asiasta, se oli ikään kuin asia joka ei oikein edes ollut olemassa. Mun sukupuoli oli vähän niinkun yhdentekevä. Ajattelin että kaikki luulis olevan tyytyväinen siihen koska eihän siinä oo mitään kun se on normaalia elämää pelkästään. Ajattelin että kaikki ois niiku tyytyväisiä siinä kehos missä on koska? Se on sun elämää. Ihan vaa? En edes muista kunnolla mutta olin täysin tyytyväinen sukupuoleeni koska en edes varmaan juuri ajatellu sitä. Ei mul ollu niiku mitään. Mun elämä oli ihan normaalia, mutta se ei oo enää eikä tuu ikinä olee, koska se ei vois olla. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja