Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 194355" data-attributes="member: 34"><p>Mut toisaalta järkevin ajatus mihin oon päässy on kai se että luulisin että viimeistään kuoleman jälkeen saan tietää (en oo ihan satavarma uskonko mutta leaning more towards afterlife still) iha kaiken niin miks miettiä sitä nyt koska sitä on mahdotonta elävänä tajuta, tai ainakaan pitkään aikaan, vuosiin, vuosikymmeniin. Niin sit mun pitäs periaattees vaan odottaa kosk en tuu tajuumaan vuosiin tai vuosikymmeniin mut viimeistään varmaan kuolleena tajuun vaikka en varmuudella usko mut enemmän kuitenkin uskon siihen vaihtoehtoon. Nii enkö sais vaan odottaa kun ei täs oo muutakaan tehtävissä. Kun sä et löydä kyllä sitä vastausta ajattelemalla, sä ET tuu tajuamaan sitä. Ainoastaan odottamalla ja sekään nyt ei ihan satavarma oo mut melko varma kuitenkin oon siitä et viimeistään kuoleman jälkeen. Kieltämättä se on vaan vitun pitkä aika odottaa. Mut en vaan tuu mitää vastauksii saamaan täs lähiaikoina. Et jos mä vaa odotan niin luulis sen olevan okei? Onhan se okei? Se taitaa olla mun ainut vaihtoehto. Odottaminen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 194355, member: 34"] Mut toisaalta järkevin ajatus mihin oon päässy on kai se että luulisin että viimeistään kuoleman jälkeen saan tietää (en oo ihan satavarma uskonko mutta leaning more towards afterlife still) iha kaiken niin miks miettiä sitä nyt koska sitä on mahdotonta elävänä tajuta, tai ainakaan pitkään aikaan, vuosiin, vuosikymmeniin. Niin sit mun pitäs periaattees vaan odottaa kosk en tuu tajuumaan vuosiin tai vuosikymmeniin mut viimeistään varmaan kuolleena tajuun vaikka en varmuudella usko mut enemmän kuitenkin uskon siihen vaihtoehtoon. Nii enkö sais vaan odottaa kun ei täs oo muutakaan tehtävissä. Kun sä et löydä kyllä sitä vastausta ajattelemalla, sä ET tuu tajuamaan sitä. Ainoastaan odottamalla ja sekään nyt ei ihan satavarma oo mut melko varma kuitenkin oon siitä et viimeistään kuoleman jälkeen. Kieltämättä se on vaan vitun pitkä aika odottaa. Mut en vaan tuu mitää vastauksii saamaan täs lähiaikoina. Et jos mä vaa odotan niin luulis sen olevan okei? Onhan se okei? Se taitaa olla mun ainut vaihtoehto. Odottaminen. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja