Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 194771" data-attributes="member: 34"><p>Jos sitä ei lasketa intersukupuolisuudeks sitte oon nainen eipä siinä muitakaa vaihtoehtoja oo. Mutta sehän mä en halua olla mut mul ei oo mitään vaihtoehtoja. Enkä mä tee muutoksella mitään koska olisin silti aina entinen nainen. Ja oikeastaan yhä koska luulen että silti olis kaikki naisten jutut tai et ei se keho niin paljon siitä kuitenkaan muutu kai.</p><p></p><p></p><p>Mut silti koen et oon inter koska ööh leukakarvoitus ei vaan oo naisten juttu. Kaikki muut on mut ei se. Niin vaikka se on kuin yleistä niin miksei se oo intersukupuolisuuden muoto? On. Vaikka se on yleistä niin se ei silti oo varsinaisesti tyypillistä naiselle. Sitä ei lasketa koska se on niin yleistä mut mun mielestä se on intersukupuolisuuden muoto koska tietynlainen karvoitus on miesten juttu, ei naisten, vaikka se onkin melko yleistä. Niin mä sen jotenkin ajattelen. Toki se tarkoittaa että helvetin moni olisi intersukupuolinen mut niinkun miksi ei?</p><p></p><p>Nää on naisten juttuja:</p><p>- kuukautiset </p><p>- pillu</p><p>- rinnat </p><p>- kohtu</p><p>- munasarjat </p><p>- xx kromosomit </p><p></p><p>Nää on miesten juttuja:</p><p>- penis</p><p>- kivekset </p><p>- siemenneste </p><p>- leukakarvoitus ja muukin karvoitus esim rintakarvoitus jne.</p><p>- kaljuuntuminen?</p><p>- xy kromosomit </p><p></p><p></p><p>Esim. Vai onko se sittenkään noin? Ajattelin vain että jos on noista molemmista juttuja niin eikös silloin olisi intersukupuolinen????? Vaikka se olisi kuinka yleistä mutta onhan nyt leukakarvoitus miesten juttu. Eikö?</p><p></p><p></p><p></p><p>En ymmärrä millä vitun perusteella en ole inter.</p><p></p><p></p><p></p><p>Ja jos olen , niin ei se mua hirveesti kuule auta, mun pitäis olla täysin mies jotta tää häpeä poistuisi. Ja sehän ei ole mahdollista mitenkään. Joten. Olin sit täysin nainen tai inter, joka tapauksessa se häpeä ei poistu.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Mut mä opin poistamaan sen kun vuodet kuluu. Ei tätä voi jatkuu mitää 10 vuotta silleen että mua hävettää yhä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 194771, member: 34"] Jos sitä ei lasketa intersukupuolisuudeks sitte oon nainen eipä siinä muitakaa vaihtoehtoja oo. Mutta sehän mä en halua olla mut mul ei oo mitään vaihtoehtoja. Enkä mä tee muutoksella mitään koska olisin silti aina entinen nainen. Ja oikeastaan yhä koska luulen että silti olis kaikki naisten jutut tai et ei se keho niin paljon siitä kuitenkaan muutu kai. Mut silti koen et oon inter koska ööh leukakarvoitus ei vaan oo naisten juttu. Kaikki muut on mut ei se. Niin vaikka se on kuin yleistä niin miksei se oo intersukupuolisuuden muoto? On. Vaikka se on yleistä niin se ei silti oo varsinaisesti tyypillistä naiselle. Sitä ei lasketa koska se on niin yleistä mut mun mielestä se on intersukupuolisuuden muoto koska tietynlainen karvoitus on miesten juttu, ei naisten, vaikka se onkin melko yleistä. Niin mä sen jotenkin ajattelen. Toki se tarkoittaa että helvetin moni olisi intersukupuolinen mut niinkun miksi ei? Nää on naisten juttuja: - kuukautiset - pillu - rinnat - kohtu - munasarjat - xx kromosomit Nää on miesten juttuja: - penis - kivekset - siemenneste - leukakarvoitus ja muukin karvoitus esim rintakarvoitus jne. - kaljuuntuminen? - xy kromosomit Esim. Vai onko se sittenkään noin? Ajattelin vain että jos on noista molemmista juttuja niin eikös silloin olisi intersukupuolinen????? Vaikka se olisi kuinka yleistä mutta onhan nyt leukakarvoitus miesten juttu. Eikö? En ymmärrä millä vitun perusteella en ole inter. Ja jos olen , niin ei se mua hirveesti kuule auta, mun pitäis olla täysin mies jotta tää häpeä poistuisi. Ja sehän ei ole mahdollista mitenkään. Joten. Olin sit täysin nainen tai inter, joka tapauksessa se häpeä ei poistu. Mut mä opin poistamaan sen kun vuodet kuluu. Ei tätä voi jatkuu mitää 10 vuotta silleen että mua hävettää yhä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja