Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 194975" data-attributes="member: 34"><p>Vitsi oikeesti mikä yllätys on ollu huomata, siis aiemminkin, se että miehet on kykeneviä ihastumaan muhun tai kokemaan ainakin jonkinlaista seksuaalista tai romanttista tai jotain kiinnostusta. Se on ollu niin outoa, koska sen lisäks että mua kiusattiin, jonka takia uskoin aidosti oikeasti että miehet on kykenemättömiä kiinnostumaan musta, niin sen lisäksi vielä koska en koskaan myöskään oo sopinut kauneusihanteisiin oikein millään tavalla, niin oon ihan oikeasti ihmetellyt sitä että miehet onkin kykeneviä kiinnostumaan musta. Siis sillein että enhä koskaan ollu mikään suosittu poikien keskuudessa aiemmin. Siis en ollenkaan. Niin sit se on ihan ihmeellistä nähdä että yhtäkkiä musta kiinnostutaan (ja aiemminkin jo silloin, vähän vanhempana, ehkä joskus noin 17-19v tai siinä paikkeilla vasta alkoi näkyä miehiltä kiinnostusta, sitä ennen ei tainnut olla oikein juuri mitään, totta kai olin niin kiusattu että jos joku oliskin muhun koulussa tai riparilla tai missään ihastunu niin se ois joutunut sen kyl pitää salassa koska Se olis ollu noloo ja koska olin niin läski) koska tavallaan se kun ajattelee että miehillä ne niiku näkee ne potentiaaliset rakkauden ja kiinnostuksen kohteet naisissa tai siis, miten sen sanoo, niin, naiset kiinnittää niiden huomion, sit on ollu jotenki omituista huomata se että... Mutki nähää niinku naisena johon ihastuu? Tai silleen. Tai kiinnostuu mut sama asia. Mä........ Mul on ollu omituista huomata se että... Oon niinku edes nainen miesten silmissä. Jotenkin.</p><p></p><p>Muttaaaa. Sellasta. Dysforiaaa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 194975, member: 34"] Vitsi oikeesti mikä yllätys on ollu huomata, siis aiemminkin, se että miehet on kykeneviä ihastumaan muhun tai kokemaan ainakin jonkinlaista seksuaalista tai romanttista tai jotain kiinnostusta. Se on ollu niin outoa, koska sen lisäks että mua kiusattiin, jonka takia uskoin aidosti oikeasti että miehet on kykenemättömiä kiinnostumaan musta, niin sen lisäksi vielä koska en koskaan myöskään oo sopinut kauneusihanteisiin oikein millään tavalla, niin oon ihan oikeasti ihmetellyt sitä että miehet onkin kykeneviä kiinnostumaan musta. Siis sillein että enhä koskaan ollu mikään suosittu poikien keskuudessa aiemmin. Siis en ollenkaan. Niin sit se on ihan ihmeellistä nähdä että yhtäkkiä musta kiinnostutaan (ja aiemminkin jo silloin, vähän vanhempana, ehkä joskus noin 17-19v tai siinä paikkeilla vasta alkoi näkyä miehiltä kiinnostusta, sitä ennen ei tainnut olla oikein juuri mitään, totta kai olin niin kiusattu että jos joku oliskin muhun koulussa tai riparilla tai missään ihastunu niin se ois joutunut sen kyl pitää salassa koska Se olis ollu noloo ja koska olin niin läski) koska tavallaan se kun ajattelee että miehillä ne niiku näkee ne potentiaaliset rakkauden ja kiinnostuksen kohteet naisissa tai siis, miten sen sanoo, niin, naiset kiinnittää niiden huomion, sit on ollu jotenki omituista huomata se että... Mutki nähää niinku naisena johon ihastuu? Tai silleen. Tai kiinnostuu mut sama asia. Mä........ Mul on ollu omituista huomata se että... Oon niinku edes nainen miesten silmissä. Jotenkin. Muttaaaa. Sellasta. Dysforiaaa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja