Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 194977" data-attributes="member: 34"><p>Vittu oikeesti jos kukaan niistä tyypeistä pistää mun kuvia yhtään minnekään niin arvaa tapanko sen 🙂 en oikeest. Mut arvaa miten vihanen olisin. Se ahdistuksen määrä. Ku ei tavallaan ees haluis lähettää niillekää keille lähetin. Mut ku en vaan osaa sanoo ei tai jotenkin silleen. Nii en tiiä. Toinen puoli must ei haluis lähettää sitä kuvaa et juuh. Oikeasti pelottaa vähän. Ja sit tiedätkö kun on olemassa myös mahdollisuus ettei ne levitä niitä mut joku muu saattaa saada niiden kännykän käyttöön ja levittää tms. Oon edelleen huolissaan tästä välillä. Lol. Kyllä soi jenni Vartiaisen nettiin aina välillä päässä :D</p><p></p><p>Mut senhän siitä saa kun ei osaa sanoa ei. Ihan oma vika :D siinäpäs sit maksat sen hinnan.</p><p></p><p>En sentään laita julkisena reddittiin niinku monet. Niiku subredditteihin. Miten helvetissä ne uskaltaa.</p><p></p><p>Mitähän eunkwang ajattelis tästä jos päädyttäis yhteen (ei päädytä) :DDDD toivottavasti se silti tykkäis must eikä pitäis mua huorana. Tai.. ku täähän on "vähän " monimutkainen asia mulle ku en oo niin hirveesti nauttinu siitä ite :D tai, ehkä pieni osa siitä on saattanut olla sellaista et ok i got a little horny maybe??? Mut sit siin on sekin puoli et ei oikein tavallaan niin nauti siitä ite. Et se on hiukan monimutkainen asia ollu mulle. Ei mikään pelkkä nautinnon lähde :D vaikka jollain lailla positiivinen huomio saattaakin olla kivaa mutta sitten en tiiä... On se myös aika hankala kokemus mulle henkilökohtaisesti ollu.</p><p></p><p>Ettääääääää</p><p></p><p></p><p>Mitähän toi yks siit ajattelis</p><p></p><p>Mutta ei päädytä yhteen. Kunhan mietin. Ja haaveilen siitä. Kuten yleensäkin 💗💘</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 194977, member: 34"] Vittu oikeesti jos kukaan niistä tyypeistä pistää mun kuvia yhtään minnekään niin arvaa tapanko sen 🙂 en oikeest. Mut arvaa miten vihanen olisin. Se ahdistuksen määrä. Ku ei tavallaan ees haluis lähettää niillekää keille lähetin. Mut ku en vaan osaa sanoo ei tai jotenkin silleen. Nii en tiiä. Toinen puoli must ei haluis lähettää sitä kuvaa et juuh. Oikeasti pelottaa vähän. Ja sit tiedätkö kun on olemassa myös mahdollisuus ettei ne levitä niitä mut joku muu saattaa saada niiden kännykän käyttöön ja levittää tms. Oon edelleen huolissaan tästä välillä. Lol. Kyllä soi jenni Vartiaisen nettiin aina välillä päässä :D Mut senhän siitä saa kun ei osaa sanoa ei. Ihan oma vika :D siinäpäs sit maksat sen hinnan. En sentään laita julkisena reddittiin niinku monet. Niiku subredditteihin. Miten helvetissä ne uskaltaa. Mitähän eunkwang ajattelis tästä jos päädyttäis yhteen (ei päädytä) :DDDD toivottavasti se silti tykkäis must eikä pitäis mua huorana. Tai.. ku täähän on "vähän " monimutkainen asia mulle ku en oo niin hirveesti nauttinu siitä ite :D tai, ehkä pieni osa siitä on saattanut olla sellaista et ok i got a little horny maybe??? Mut sit siin on sekin puoli et ei oikein tavallaan niin nauti siitä ite. Et se on hiukan monimutkainen asia ollu mulle. Ei mikään pelkkä nautinnon lähde :D vaikka jollain lailla positiivinen huomio saattaakin olla kivaa mutta sitten en tiiä... On se myös aika hankala kokemus mulle henkilökohtaisesti ollu. Ettääääääää Mitähän toi yks siit ajattelis Mutta ei päädytä yhteen. Kunhan mietin. Ja haaveilen siitä. Kuten yleensäkin 💗💘 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja