Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 195113" data-attributes="member: 34"><p>Taidan olla siinä pisteessä että mua ei haittaa mun kehossa enää yhtään mikään muu asia (niinkun vaikka lihavuus, ei se mua haittaa enää) kun se että oon nainen. </p><p></p><p>Se on tasan ainut asia mikä mua enää haittaa. Mikä on aika vähän, koska yks ainut asia</p><p></p><p>Toisaalta taas se on aika laaja asia, joten se on kuitenkin aika paljon.</p><p></p><p>Silti ihan hyvä että yhtään mikään muu ei haittaa enää ollenkaan mun kehossa. Mun keho on muuten ihan ok mulle. Ei haittaa.</p><p></p><p>Naiseus haittaa. Ja se onkin ainoo asia. Ja se haittaakin paljon.</p><p></p><p>Nyt sitten syy siihen miksi en mene transhoitoihin on se, että naisesta ei oikein voi tehdä miestä, todellisuudessa tai kokonaan. Kuitenkin geneettisesti aina nainen, joten mun silmissä on vähän turhaa. Et se ei niinkun todellisuudessa muutu mihinkään se sukupuoli. Niinpä en näe syytä hakeutua hoitoihin.</p><p></p><p>Toinen syy on tietenkin se että uskon ja toivon tän olevan väliaikaista. Ja jos se ei ole väliaikaista niin varmaan sit tapan itteni. Jos se jatkuu ja jatkuu vaan.</p><p></p><p>Mutta joo</p><p></p><p>Toi on aika jännä</p><p></p><p>Et on enää tasan yksi asia mikä mun kehossa haittaa yhtään. Mut se onki sit aika iso asia kuitenkin. Mut uskon edelleen et toi menee myös pois ajallaan. Kestää vaan näköjään niin kauan että eipä tässä paljoo jaksais enää ootellakaan. Mut ootellaa nyt vielä. Ehkä ens vuonna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 195113, member: 34"] Taidan olla siinä pisteessä että mua ei haittaa mun kehossa enää yhtään mikään muu asia (niinkun vaikka lihavuus, ei se mua haittaa enää) kun se että oon nainen. Se on tasan ainut asia mikä mua enää haittaa. Mikä on aika vähän, koska yks ainut asia Toisaalta taas se on aika laaja asia, joten se on kuitenkin aika paljon. Silti ihan hyvä että yhtään mikään muu ei haittaa enää ollenkaan mun kehossa. Mun keho on muuten ihan ok mulle. Ei haittaa. Naiseus haittaa. Ja se onkin ainoo asia. Ja se haittaakin paljon. Nyt sitten syy siihen miksi en mene transhoitoihin on se, että naisesta ei oikein voi tehdä miestä, todellisuudessa tai kokonaan. Kuitenkin geneettisesti aina nainen, joten mun silmissä on vähän turhaa. Et se ei niinkun todellisuudessa muutu mihinkään se sukupuoli. Niinpä en näe syytä hakeutua hoitoihin. Toinen syy on tietenkin se että uskon ja toivon tän olevan väliaikaista. Ja jos se ei ole väliaikaista niin varmaan sit tapan itteni. Jos se jatkuu ja jatkuu vaan. Mutta joo Toi on aika jännä Et on enää tasan yksi asia mikä mun kehossa haittaa yhtään. Mut se onki sit aika iso asia kuitenkin. Mut uskon edelleen et toi menee myös pois ajallaan. Kestää vaan näköjään niin kauan että eipä tässä paljoo jaksais enää ootellakaan. Mut ootellaa nyt vielä. Ehkä ens vuonna. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja