Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 195129" data-attributes="member: 34"><p>Ihan kuin muistaisin muuten noin vuonna 2014 jonkin pilkahduksen tästä. Mutta en tiedä oliko se dysforiaa mutta jokin pilkahdus tai ajatus siitä että olenkohan trans (tai jotain sen kaltaista). Jos en muista ihan väärin.</p><p></p><p>Sitten ihan kuin muistaisin vielä eskarista neljänteen luokkaan jonkin muiston sieltä että oisin ollu siinä ja joko tuntenut itseni pojaksi tai sitten ajatellut jotain vastaavaa tän tyyppistä. Kuitenkin muistan et se ois ollu perin omituinen kokemus. Olin koululla silloin. Jollen tätäkin muista ihan väärin. Se oli kyllä tosi tosi outo tunne.</p><p></p><p>Ja sit tietty tää klassikko muisto minkä muistin jo valmiiksi, tää että olin suhteellisen lapsi vielä ja olin että miksiköhän mä meen naisten vessaan??????? Menin jonkun äidin tai jonkun vastaavan aikuisen kanssa. Muistaakseni. Mut olin vähän että miks mä kuulun naisten vessaan tai jotain tollast. Se ei ollut kai dysforiakokemus, vaan enemmänkin kuvailisin sitä hämmennykseksi. Neutraaliksi hämmennykseksi, niin kuin vaan confusion enemmän kuin mitään kovinkaan negatiivista. Olin vain... Vähän kysymysmerkkinä.</p><p></p><p>Et tämmösiä.</p><p></p><p>Ei varmaan sit kumminkaan ihan cis-kokemus mut luulin et on</p><p></p><p>Sit kuitenkaan näitä ei ollu yhtään jatkuvasti mulla, vaan ihan vain silloin tällöin, suht harvoin. Yksittäisiä kokemuksia siellä täällä, ei koskaan mitään ihan kunnon full-blown dysforiaa. Ihan ensimmäiset kunnolliset dysforiakokemukset taidan muistaa vasta sieltä 2020 loppupuolelta. Eli 22v.</p><p></p><p>Ei saakeli.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 195129, member: 34"] Ihan kuin muistaisin muuten noin vuonna 2014 jonkin pilkahduksen tästä. Mutta en tiedä oliko se dysforiaa mutta jokin pilkahdus tai ajatus siitä että olenkohan trans (tai jotain sen kaltaista). Jos en muista ihan väärin. Sitten ihan kuin muistaisin vielä eskarista neljänteen luokkaan jonkin muiston sieltä että oisin ollu siinä ja joko tuntenut itseni pojaksi tai sitten ajatellut jotain vastaavaa tän tyyppistä. Kuitenkin muistan et se ois ollu perin omituinen kokemus. Olin koululla silloin. Jollen tätäkin muista ihan väärin. Se oli kyllä tosi tosi outo tunne. Ja sit tietty tää klassikko muisto minkä muistin jo valmiiksi, tää että olin suhteellisen lapsi vielä ja olin että miksiköhän mä meen naisten vessaan??????? Menin jonkun äidin tai jonkun vastaavan aikuisen kanssa. Muistaakseni. Mut olin vähän että miks mä kuulun naisten vessaan tai jotain tollast. Se ei ollut kai dysforiakokemus, vaan enemmänkin kuvailisin sitä hämmennykseksi. Neutraaliksi hämmennykseksi, niin kuin vaan confusion enemmän kuin mitään kovinkaan negatiivista. Olin vain... Vähän kysymysmerkkinä. Et tämmösiä. Ei varmaan sit kumminkaan ihan cis-kokemus mut luulin et on Sit kuitenkaan näitä ei ollu yhtään jatkuvasti mulla, vaan ihan vain silloin tällöin, suht harvoin. Yksittäisiä kokemuksia siellä täällä, ei koskaan mitään ihan kunnon full-blown dysforiaa. Ihan ensimmäiset kunnolliset dysforiakokemukset taidan muistaa vasta sieltä 2020 loppupuolelta. Eli 22v. Ei saakeli. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja