Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 195136" data-attributes="member: 34"><p>Vau<em>.</em></p><p></p><p>En kuitenkaan missään nimessä oo ihminen joka alkaisi käyttää hormonei tai hankkii leikkauksia, mitään muitakaan kauneusleikkauksia tai muita. Niin mun keho kyllä jää ikuisesti tytön kehoksi.</p><p></p><p>Mutta sehän ei haittaa jos tää dysforia nyt vaan lähtee vittuun tästä jossain vaiheessa. Ehkä se palaa takaisin taas mutta... Ainakin tajuan mistä on kyse. Nyt ois kyllä kiva jos se lähtis hevonvittuu tässä tän vuoden puolella vielä. Ei jaksa :D mutta helpottaa ymmärrys omasta genderfluidiudesta.</p><p></p><p>Tosin käsitän nää erillisenä asioina, keho on tytön mutta pääkopassa oon ilmeisesti genderfluid. Et siin on niinku kaks erillistä sukupuolikategoriaa. Että en kylläkään ite kiellä sitä kehon sukupuolta Mitenkään. Se vaan suunnattomasti vituttaa. Silloin kun dysforiaa on. Silloin kun ei niin ei ilmeisesti vituta yhtään tai ainakin muistan ne random sukupuolieuforiat</p><p></p><p>OON KYLLÄ OUTO :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 195136, member: 34"] Vau[I].[/I] En kuitenkaan missään nimessä oo ihminen joka alkaisi käyttää hormonei tai hankkii leikkauksia, mitään muitakaan kauneusleikkauksia tai muita. Niin mun keho kyllä jää ikuisesti tytön kehoksi. Mutta sehän ei haittaa jos tää dysforia nyt vaan lähtee vittuun tästä jossain vaiheessa. Ehkä se palaa takaisin taas mutta... Ainakin tajuan mistä on kyse. Nyt ois kyllä kiva jos se lähtis hevonvittuu tässä tän vuoden puolella vielä. Ei jaksa :D mutta helpottaa ymmärrys omasta genderfluidiudesta. Tosin käsitän nää erillisenä asioina, keho on tytön mutta pääkopassa oon ilmeisesti genderfluid. Et siin on niinku kaks erillistä sukupuolikategoriaa. Että en kylläkään ite kiellä sitä kehon sukupuolta Mitenkään. Se vaan suunnattomasti vituttaa. Silloin kun dysforiaa on. Silloin kun ei niin ei ilmeisesti vituta yhtään tai ainakin muistan ne random sukupuolieuforiat OON KYLLÄ OUTO :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja