Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 195155" data-attributes="member: 34"><p>Mä en vaan ymmärrä vihakommentteja </p><p></p><p>Mitä se sua haittaa jos mä myönnän olevani tyttö mut jonka dysforiat ja euforiat aiheuttaa genderfluidius?</p><p></p><p>Mitä se sua haittaa et mul on pahaa dysforiaa?</p><p>Ja välillä euforiaa?</p><p></p><p>Mitä se SUA haittaa jos mä kärsin? Et sä tässä mitenkään kärsi.</p><p></p><p></p><p>Sitä paitsi mä en ees mee muilla pronomineilla kun she/her, enkä vaadi ketään kutsumaan mua mikskään muuks ku tytöks. Koska se mä OON. mun pää vaa välillä sanoo muuta. Mua ei haittaa mikskä mua sanotaan ku se kyl menee siihen samaan dysforiaan ku kehokin. Miks luulet et mua haittaa sanat kun mua haittaa vielä siitä paljon enemmän keho? Se on pääpointti ja kyl kuule siihe samaa dysforiaa menee she/her ja tytöks kutsumiset prinsessat sun muut. Ei se mitää ylimäärästä edes haittaa. I already have a uterus and breasts, do you think i give a fuck anymore? All I'm doin is waiting for it to change so i can live again.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>En vain ymmärrä. Että mitä se sua haittaa. Ainut jota se pitäs haittaa on mä. En suosittele kellekään tätä. Jos se olisi valinta. Eläisin mieluusti jatkuvassa sukupuolieuforiassa. Kokematta dysforiaa ikinä. Se vain ei ole mahdollista. Vaikka toivoisin että tästä voisi parantua</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 195155, member: 34"] Mä en vaan ymmärrä vihakommentteja Mitä se sua haittaa jos mä myönnän olevani tyttö mut jonka dysforiat ja euforiat aiheuttaa genderfluidius? Mitä se sua haittaa et mul on pahaa dysforiaa? Ja välillä euforiaa? Mitä se SUA haittaa jos mä kärsin? Et sä tässä mitenkään kärsi. Sitä paitsi mä en ees mee muilla pronomineilla kun she/her, enkä vaadi ketään kutsumaan mua mikskään muuks ku tytöks. Koska se mä OON. mun pää vaa välillä sanoo muuta. Mua ei haittaa mikskä mua sanotaan ku se kyl menee siihen samaan dysforiaan ku kehokin. Miks luulet et mua haittaa sanat kun mua haittaa vielä siitä paljon enemmän keho? Se on pääpointti ja kyl kuule siihe samaa dysforiaa menee she/her ja tytöks kutsumiset prinsessat sun muut. Ei se mitää ylimäärästä edes haittaa. I already have a uterus and breasts, do you think i give a fuck anymore? All I'm doin is waiting for it to change so i can live again. En vain ymmärrä. Että mitä se sua haittaa. Ainut jota se pitäs haittaa on mä. En suosittele kellekään tätä. Jos se olisi valinta. Eläisin mieluusti jatkuvassa sukupuolieuforiassa. Kokematta dysforiaa ikinä. Se vain ei ole mahdollista. Vaikka toivoisin että tästä voisi parantua [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja