Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 198762" data-attributes="member: 34"><p>Se on outo tunne kun olet satavarma (LÄHES) että olet autisti mutta ei ole diagnoosia.</p><p></p><p>Se on myös outo tunne kun olet itse transmies mutta olet silti sitä mieltä että transmiehet ovat naisia 😂 no tottakai olen nainen (valitettavasti). Mutta silti transmies. Transfobiaa tai ei, mutta transmiehet ovat naisia. I'm not even sorry. Tavallaan olemme toki myös miehiä, en sitä kiellä mutta silleen ns. OIKEESTI naisia. En ole pahoillani, niin se vain on. Silti olen homo transmies lol. Vaikka periaatteessa voisi sanoa myös heteronainen. Hauskaa (todella) kun voi olla molemmat samaan aikaan, vaikka ei ns. Oikeasti mikään mies olekaan. Mutta antaa nyt lapsen leikkiä. Kuitenkin olisi edes pienen pienen pienen pieni helpotus jos englanniksi must käytettäisiin he/him pronouns mut oikeesti se on vain 0,5 % helpotus jos sitäkään. Lol</p><p></p><p></p><p>Anyways. Ja koska olen tyhmä taas, ikävöin eunkwangia ja HOITA 😔💖🫰🏻 PALJON. KOSKA OLEN VIELÄKIN 3 VUODEN JÄLKEEN TOSI TYHMÄ HAHHAH.</p><p></p><p></p><p>on kyllä harvinaisen pitkään kestävä kpop ihastus.</p><p></p><p>onneksi tuli lisäksi hoi joka on vähintään sen 3 vuotta myös, usko vain. Nyt toki vasta kuukauden. Vaikka tosiaan juttuja oli ollut sen suhteen jo ennen sen varsinaista alkamista 21.8.? Kaikenmaailman asioita kyllä. Ihan siitä lähtien että katoin my k star family ja ajattelin jotain ihastumiseen liittyvää silloin hoista ja varmaan ihan jo tunsinkin pientä ihastusta siihen. Tää oli juhannuksena -23 tai sitten vähän myöhemmin emt. Ja mä kun sillon ihmettelin että mitä sellaista ihmeellistä tässä ohjelmassa on eunkwangin lisäksi että miksi se tuntuu tältä. Toki silloin en ehkä viel tuntenut sitä pientä ihastusta siihen koska miksi muuten olisin sitä ihmetellyt että mikä siinä on. No, ja sitten heti 21.8.2025 varsinaisesti rakastuin siihen :D ei kauaa mennyt. Joka tapauksessa tämä tarina alkoi sieltä juhannuksesta -23. Silloinhan aloin nähdä niitä my k star family pätkiä. Ellen sit jo sitä aiemminkin jotain nähnyt siitä tms mutta en nyt muista. Anyways. WHAT did you do to me 😔💔 LMAOOOOOOOOOOO</p><p></p><p>ja ettei pahin pääsis unohtumaan niin masatoshihan se on mielessä jatkuvasti ja liikaakin. Vaikka kyllä hoyoung ehkä eniten. HUUTISTA. No mutta, tämä on sitä sekavaa aikaa (rip hessu ❤️❤️)</p><p></p><p>Tästä vielä lyhyesti niin on kyllä ollut vaikeaa kun hessu kuoli mutta silti helpompaa kun mitä etukäteen ajattelin että tulisi olemaan. Onneksi kuitenkin näinkin helppoa. No silloinkin kun pepe kuoli niin olihan se aika sama juttu. Tai siis edelleen joskus olen silleen että snif pepe. Mutta kyllä näihin tottuu. Sitä tosin en uskalla ajatella mitä sitten kun masatoshi tai vaikkapa timppa kuolee. Varmaan pahempi kuin hessu ja pepe. Mutta onneksi uskon osittain kuoleman jälkeiseen elämään edes.</p><p></p><p>Mutta on se kyllä hyvä että piti mennä nuoruuteni viettämään kummelin parissa koska nyt käytän vieläkin näitä kummeliviittauksia vaikka en nykyään katokaan enää kun sillon tällöin harvemmin jotain :DD</p><p></p><p></p><p>anyways HUUTISTA</p><p></p><p></p><p>ja on se kyllä hauskaa että hoyoungkin tapahtui nimittäin mitä muuta odotit lmao of course a man who debuted in 1999 he was 18 when i was born kkskdkdjddkkj</p><p></p><p>Myös sitä mietin että miksi nää helvetin yliluonnolliset kyvyt alkoi mulla jo lapsena, tarkoitan sitä masatoshi juttua. Ei tarkoita mitään mielestäni mutta silti se tapahtui :DDDDD silleen en oikeesti ihan aikuisten oikeesti usko siihen että tulen olemaan masatoshin kanssa, mutta huutista silti kun se tapahtui. Niinkun miksi jo lapsena???? Siis oikeasti jos en muista täysin väärin se oli kevät 2009 ja meikä on silleen JUU AIJAA sit kun oon naimisissa/seurustelen tän jonkun japanilaisen miehen kanssa. Sitten vielä vähän jopa pelkäsin sitä kun se ajatus naimisiin menosta tuntui niin oudolta (ofc, olin lapsi silloin vielä). Ja yhä muistan sen kun katsoin ylös pukkarissa ja ajattelin ja tiesin että jossain on mulle tää joku tietty japanese guy ja sitten olin kuin puulla päähän lyöty jonkin aikaa sen jälkeen. Sen jälkeen heti vuonna 2016 ihastuin masatoshiin enkä edes muistanut koko asiaa silloin, mutta ihan mielenkiintonen. Enkä tod enää usko siihen oikeasti, mutta silti mitä vittua. Ja heti perään 2020 Eunkwang-juttu :DDDDDDDD niin ja tietenkin A:sta oli vuonna 2014????? Se ennustus joka meni myös ihan nappiin, että siitä tuli mun ihastus. Seurustelu tietty ei mutta en silloin koskaan tiennyt edes että oliko kyseessä seurustelu vai pelkkä ihastusjuttu. En tiennyt silloin enkä tiedä nytkään, tosin en siihenkään usko niin kun en kwangiin tai masatoshiinkaan. Mutta.... Mite joku voi olla noin komee</p><p></p><p>OKEI NY HILJAAAAAAAA unoha frfr</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 198762, member: 34"] Se on outo tunne kun olet satavarma (LÄHES) että olet autisti mutta ei ole diagnoosia. Se on myös outo tunne kun olet itse transmies mutta olet silti sitä mieltä että transmiehet ovat naisia 😂 no tottakai olen nainen (valitettavasti). Mutta silti transmies. Transfobiaa tai ei, mutta transmiehet ovat naisia. I'm not even sorry. Tavallaan olemme toki myös miehiä, en sitä kiellä mutta silleen ns. OIKEESTI naisia. En ole pahoillani, niin se vain on. Silti olen homo transmies lol. Vaikka periaatteessa voisi sanoa myös heteronainen. Hauskaa (todella) kun voi olla molemmat samaan aikaan, vaikka ei ns. Oikeasti mikään mies olekaan. Mutta antaa nyt lapsen leikkiä. Kuitenkin olisi edes pienen pienen pienen pieni helpotus jos englanniksi must käytettäisiin he/him pronouns mut oikeesti se on vain 0,5 % helpotus jos sitäkään. Lol Anyways. Ja koska olen tyhmä taas, ikävöin eunkwangia ja HOITA 😔💖🫰🏻 PALJON. KOSKA OLEN VIELÄKIN 3 VUODEN JÄLKEEN TOSI TYHMÄ HAHHAH. on kyllä harvinaisen pitkään kestävä kpop ihastus. onneksi tuli lisäksi hoi joka on vähintään sen 3 vuotta myös, usko vain. Nyt toki vasta kuukauden. Vaikka tosiaan juttuja oli ollut sen suhteen jo ennen sen varsinaista alkamista 21.8.? Kaikenmaailman asioita kyllä. Ihan siitä lähtien että katoin my k star family ja ajattelin jotain ihastumiseen liittyvää silloin hoista ja varmaan ihan jo tunsinkin pientä ihastusta siihen. Tää oli juhannuksena -23 tai sitten vähän myöhemmin emt. Ja mä kun sillon ihmettelin että mitä sellaista ihmeellistä tässä ohjelmassa on eunkwangin lisäksi että miksi se tuntuu tältä. Toki silloin en ehkä viel tuntenut sitä pientä ihastusta siihen koska miksi muuten olisin sitä ihmetellyt että mikä siinä on. No, ja sitten heti 21.8.2025 varsinaisesti rakastuin siihen :D ei kauaa mennyt. Joka tapauksessa tämä tarina alkoi sieltä juhannuksesta -23. Silloinhan aloin nähdä niitä my k star family pätkiä. Ellen sit jo sitä aiemminkin jotain nähnyt siitä tms mutta en nyt muista. Anyways. WHAT did you do to me 😔💔 LMAOOOOOOOOOOO ja ettei pahin pääsis unohtumaan niin masatoshihan se on mielessä jatkuvasti ja liikaakin. Vaikka kyllä hoyoung ehkä eniten. HUUTISTA. No mutta, tämä on sitä sekavaa aikaa (rip hessu ❤️❤️) Tästä vielä lyhyesti niin on kyllä ollut vaikeaa kun hessu kuoli mutta silti helpompaa kun mitä etukäteen ajattelin että tulisi olemaan. Onneksi kuitenkin näinkin helppoa. No silloinkin kun pepe kuoli niin olihan se aika sama juttu. Tai siis edelleen joskus olen silleen että snif pepe. Mutta kyllä näihin tottuu. Sitä tosin en uskalla ajatella mitä sitten kun masatoshi tai vaikkapa timppa kuolee. Varmaan pahempi kuin hessu ja pepe. Mutta onneksi uskon osittain kuoleman jälkeiseen elämään edes. Mutta on se kyllä hyvä että piti mennä nuoruuteni viettämään kummelin parissa koska nyt käytän vieläkin näitä kummeliviittauksia vaikka en nykyään katokaan enää kun sillon tällöin harvemmin jotain :DD anyways HUUTISTA ja on se kyllä hauskaa että hoyoungkin tapahtui nimittäin mitä muuta odotit lmao of course a man who debuted in 1999 he was 18 when i was born kkskdkdjddkkj Myös sitä mietin että miksi nää helvetin yliluonnolliset kyvyt alkoi mulla jo lapsena, tarkoitan sitä masatoshi juttua. Ei tarkoita mitään mielestäni mutta silti se tapahtui :DDDDD silleen en oikeesti ihan aikuisten oikeesti usko siihen että tulen olemaan masatoshin kanssa, mutta huutista silti kun se tapahtui. Niinkun miksi jo lapsena???? Siis oikeasti jos en muista täysin väärin se oli kevät 2009 ja meikä on silleen JUU AIJAA sit kun oon naimisissa/seurustelen tän jonkun japanilaisen miehen kanssa. Sitten vielä vähän jopa pelkäsin sitä kun se ajatus naimisiin menosta tuntui niin oudolta (ofc, olin lapsi silloin vielä). Ja yhä muistan sen kun katsoin ylös pukkarissa ja ajattelin ja tiesin että jossain on mulle tää joku tietty japanese guy ja sitten olin kuin puulla päähän lyöty jonkin aikaa sen jälkeen. Sen jälkeen heti vuonna 2016 ihastuin masatoshiin enkä edes muistanut koko asiaa silloin, mutta ihan mielenkiintonen. Enkä tod enää usko siihen oikeasti, mutta silti mitä vittua. Ja heti perään 2020 Eunkwang-juttu :DDDDDDDD niin ja tietenkin A:sta oli vuonna 2014????? Se ennustus joka meni myös ihan nappiin, että siitä tuli mun ihastus. Seurustelu tietty ei mutta en silloin koskaan tiennyt edes että oliko kyseessä seurustelu vai pelkkä ihastusjuttu. En tiennyt silloin enkä tiedä nytkään, tosin en siihenkään usko niin kun en kwangiin tai masatoshiinkaan. Mutta.... Mite joku voi olla noin komee OKEI NY HILJAAAAAAAA unoha frfr [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja